Kiiips Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Hei. Hvor kan jeg få kjøpt større avfallsekker for nedbrytbart avfall? Får noen av søppeltømmingsselskapet, men jeg ser etter noen større poser for å få kasta mere matavfall oppi hver pose. Takk for svar Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Du må snakke med renovasjonsselskapet. Det er dei som gjennom renovasjonsavtalen bestemmer kva type og størrelse poser du får bruke. Dersom du kjøper eigne posar så kan du risikere at renovasjonsselskapet nektar å ta med seg avfallet. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Du må snakke med renovasjonsselskapet. Det er dei som gjennom renovasjonsavtalen bestemmer kva type og størrelse poser du får bruke. Dersom du kjøper eigne posar så kan du risikere at renovasjonsselskapet nektar å ta med seg avfallet. Nei, det er nok ok så lenge det ikke er plastikkposer, men at det er en pose for nedbrytbart avfall. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Får kjøpt slike på Europris, mener å huske at de er grønne. De er hvertfall større enn de brune posene vi bruker her i byen, husker ikke eksakt størrelse men jeg tror de er ca halvparten av en vanlig sort søppelpose. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nei, det er nok ok så lenge det ikke er plastikkposer, men at det er en pose for nedbrytbart avfall. Kan være andre forhold også, som kapasiteten til renovasjonsselskapet, vektbegrensningar for kva ansatte får løfte, sikkerheitsmargin for at posane ikkje skal revne og grise til, osv. Så sjekk opp med renovasjonsselskapet før du legger mykje tid og arbeid i dette prosjektet. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Har sjekka opp med renovasjonsselskapet nå og det var greit for de så lenge det var kompostpose. så da spør jeg på nytt: Hvor kan jeg få kjøpt større avfallsekker for nedbrytbart avfall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå