Elbilgrossisten Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Hei Snillekim. Takk for hyggelig tilbakemeldinger og takk for at du testet chatten! Du var den første som har gjort det. Jeg er ikke uenig i deg, dog vet jeg at jeg arbeider med nettsiden omtrent hver dag helt siden vi lanserte den, ettersom en finner noe skrivefeil, nye formuleringer og annet småpirk. Du har helt rett at alt arbeidet er gjort selv Sidene ser faktisk bra ut. Ser ikke noen mangler av noen slag, eller noe annet ubehag. Chatten fungerte også bra, med veldig rask responstid på svar faktisk Jeg skjønner og at mange føler at dette er reklame, siden nettstedet er oppe og går, samt nettbutikken ser egentlig fungerende og ferdig ut. Bra jobba, om alt er bygget opp av trådstarter, og ikke av en betalt "proff". 1 Lenke til kommentar
Elbilgrossisten Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Nå vet jeg ikke om du har sett ladeguiden, men det fungerer jo for å vise hvilken ladekabel som passer din elbil eller hybrid. Eller hadde du noe annet i tankene? Kanskje legge inn en oversikt over hva slags ladekabler de forskjellige elbiler og hybrider bruker ? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Ser der ja . Jeg la ikke merke til det når jeg sjekker siden med mobilen. Men jeg tenkte mer sånn velg bilmodell så kommer kabel fem i riktig type Lenke til kommentar
Elbilgrossisten Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Hehe, alt i orden Det er nesten slik Ladeguiden fungerer. Eneste forskjellen er vel at vi har et steg til før du får velge selve bilen. Ser der ja .Jeg la ikke merke til det når jeg sjekker siden med mobilen. Men jeg tenkte mer sånn velg bilmodell så kommer kabel fem i riktig type Lenke til kommentar
killahdude Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Logoen overlapper menyen noen pixler i IE11, noe som ser litt rart ut. Ser ut til at det fungerer fint i Firefox. Lenke til kommentar
Elbilgrossisten Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Takk! Det var dumt. Skal se om vi får fikset det. Har ikke IE11. Har kun fått feedback fra FF og bruker Chrome selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå