cero Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Jeg er ute etter den raskeste og beste serveren å hoste nettsider på i Norge. Setter pris på om dere kan dele deres erfaring med webhotell. Det er mange som leverer disse tjenestene og alle mener de er "best", derfor trenger jeg deres erfaringer. Serveren skal håndtere 100 nettsider og over million besøkende i måneden. Serveren skal ha; -Rask linje -Dedikert server -Bra oppe tid -God support -Servern skal være fysisk plassert i Norge Takk Endret 2. september 2015 av deeboo 1 Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Skal serveren være plassert i Norge? Holy shit... Det vil koste deg månedslønna og vel så det Jeg vil anbefale deg å se på seriøse aktører globalt innen hosting. Selv har jeg 10 nettsider på en VPS, der serveren er plassert i Nederland. Kjører ubuntu, og er optimalisert med swap, så der er mye ram og datamengde (3TB) før jeg går på grunna. Betaler alt for lite Lenke til kommentar
VikingIM Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg er ute etter den raskeste og beste serveren å hoste nettsider på i Norge. Setter pris på om dere kan dele deres erfaring med webhotell. Det er mange som leverer disse tjenestene og alle mener de er "best", derfor trenger jeg deres erfaringer. Serveren skal håndtere 100 nettsider og over million besøkende i måneden. Serveren skal ha; -Rask linje -Dedikert server -Bra oppe tid -God support -Servern skal være fysisk plassert i Norge Takk Jeg har selv dedikert server fra www.terrahost.no og er veldig fornøyd med både pris, support og oppetid. Foreslår at du tar en telefon til dem og sier hva du trenger, så ordner de nok saken. Har en god del sider selv, til både online markedsføring og SEO, så send gjerne en PM om du vil networke. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 ovh.co.uk billig og masse rå kraft, < 50ms til norge Ein server for 300kr månaden kan håndtere lett 10 000 i sekundet eller 36 millioner visninger i timen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 ovh.co.uk er vel ikke i Norge.. Det kan være grunner til at fysisk lokalisering i Norge er et krav.. Lenke til kommentar
ipconfig Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 ProISP er veldig bra. Server plassering velger du selv. Supporten er rask og det er dyktige folk som svarer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 https://servetheworld.net/no-no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå