solar256 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Noen fler enn meg av dere XP-brukere som til stadighet opplever at Show Desktop-knappen nede på quick-launch'en forsvinner? sykt irriterende egentlig. Er jo nesten den knappen som blir brukt oftest. Men tar man og unlocker taskbaren og skyver skillelinjen slik at det blir mindre plass til ikonene, kommer show desktop frem igjen hvis man trykker på pilen som dukker opp. jaja.. . . windowslok... . Lenke til kommentar
bruno Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Du har nok ikke skrudd fast knappen så den har ramla av, se under bordet ditt. Å søren, var det en knapp i XP, jeg trodde det var på kabinettet, siden du har postet under "Annet om hardware" Endret 11. november 2003 av bruno Lenke til kommentar
snole Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Windows + D er din venn...... Lenke til kommentar
solar256 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 windows + ?? hva er d? Lenke til kommentar
koker Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 windows + ?? hva er d? "d" er ein tast som er på dei fleste tastatur ! windows + ?? hva er d? "d" er ein tast som er på dei fleste tastatur ! Lenke til kommentar
_howy Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) edit: fjerner mobbeposten min Endret 11. november 2003 av _howy Lenke til kommentar
snole Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Du har en tast mellom CTRL og ALT, den som ser ut som et Windowstegn. Det er Windowsknappen. Så har du en tast mellom S og F, det er tasten "D". Hvis du trykker disse to tastene ned samtidig, så kommer du til desktopen din. Prøv andre tastekombinasjoner og: "Alt" + "F4" = Avslutter hvilket som helst Windows Program. Hvis du er på desktop'en så avslutter den Windows. "Windows" + "E" = Åpner Windows Utforsker "Windows" + "R" = Åpner "kjør" boksen "F11" = Bytter mellom vanlig visning og full-screen i Internet Explorer Fins en hel del andre, men har dem ikke i huet..... Lenke til kommentar
solar256 Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 (endret) HAHAHAHA!! ! ! HAHA!!! ja.....visste om alle de tastene.... . trudde "windows +" var et fancy progg jeg..(d er din din venn) HAHA Endret 12. november 2003 av solar256 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Eventuelle flere spørsmål får dere ta opp i rett kategori neste gang, posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg