fjarle Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 LGs Easy Smart puster liv i den gamle formfaktoren.Klapptelefon med Android på vei til Norge 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Er den vasstett? Eg vil ha ein klapptelefon som er vasstett. Lenke til kommentar
havsula Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Er den vasstett? Eg vil ha ein klapptelefon som er vasstett. Eg også. Vasstett klapptelefon vil nok vekke stor åtgaum i mitt nærmiljø. Men eg synast det er bra at ein får litt ulike telefonar. Ikkje alle vil ha fjøler på 5-6 tommer. 2 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Fint tips, men alt under 4" syns jeg må bli trasig å bruke som smarttelefon. Men kanskje den finner sin nisje? Noe for Opera Mini, vil jeg tro. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) En klapptelefon er det trolig flere som savner i dag. LG sitt forsøk her virker veldig halvhjertet, siden spesifikasjonene er meget dårlige. Litt for ofte de siste årene så har telefoner med taster fått lave spesifikasjoner, med høy utsalgspris i forhold til andre telefoner med tilsvarende spesifikasjoner. -Da dreper jo fabrikantene selv markedet for klapptelefoner. - Selv bestemor vil ha mobil med greit kamera både foran og bak i dag, ønske om taster vraker ikke ønsker om en rask og god mobil. For den som ikke bare surfer mye på mobilen, så har et tastatur en fordel til meldinger m.m. Talltastatur frigjør også plass på skjermen når man skriver. En 4" skjerm vil være som en mye større skjerm, pga. tastaturet som ikke tar opp skjermplass når man skriver. Den største fordelen med klapptelefon er at den tåler mye juling, uten at skjerm blir ripete eller sprekker. SonyEricsson hadde noen svært gode klapptelefoner, ikke minst kamera av høy kvalitet. Endret 2. september 2015 av plankeby Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Samsung sin SM-G9198 ser mye bedre ut Desverre blir vel den værende låst til Kina.... 1 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg vil ha Bli kineser da Gode spes hadde den også. 1 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Samsung sin SM-G9198 ser mye bedre ut Desverre blir vel den værende låst til Kina.... Eventuelt kan du bestille deg en klapptelefon fra Fujitsu, NEC, Sharp eller Panasonic her: mange av modellene er litt eldre men..) http://www.kyoex.com/categories/Shop-Flip-Phones/Fujitsu-Flip-Phone/ Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Er den vasstett? Eg vil ha ein klapptelefon som er vasstett. Eg også. Vasstett klapptelefon vil nok vekke stor åtgaum i mitt nærmiljø. Men eg synast det er bra at ein får litt ulike telefonar. Ikkje alle vil ha fjøler på 5-6 tommer. Om du kjem med denne vasstette flipp-telefonen på den neste bryggedansen i ditt nærmiljø så vil den nok høgst sannsynleg vekkje stor åtgaum: http://www.kyoex.com/fujitsu-f-10c-prism-illumination-flip-phone-unlocked/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg