MindWalkr Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvor handler dere Cd-r?? Hva er den billigste nettbutikken?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Når jeg først skal kjøpe cder, blir det en 50-pakk med MMORE på Komplett. 175 spenn betalte jeg sist. Finfine plater. Du får billigere plater, dog. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Sist jeg handla, var på elkjip som faktisk hadde varene de annonserte denne gangen: Verbatim spindel 50 stk kr.129. Det ble noen spindler for vinter og vår der ja :nice: Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kjøper 50 eller 100 pakninger med Samsung fra PS Data for de har så fancy farger Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 telebutikken har vert grei da 100 cdR til 250,- Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 veldig grett med cder til en billig penge ja! Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hallo bakermester! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hallo phone-man.. vet du hvor lenge de har tilbud? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 TIPS: IKKE løp og kjøp de første og beste og billigste CDene dere ser på nettbutikkene - disse CDene er laget i en heller dåerlig kvalitet - har selv brent meg på dette og kjøpt en 100-pakk CDer som viste seg til å være ganske dårlige. Bare et tips - kjøp merkeplater som f.eks Plextor eller MMore ! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg pleier å kjøpe 20pk med Verbatim plater i slimcase nå. Disse koster 105 kr hos komplett, men jeg har sett dem til 89 på Elkjøp. Mye bedre plater enn Mmore og smartbuy. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kjøper 100 pakk spindel Smartbuy på Komplett (butikken i Oslo). Har ALDRI feilbrent en slik plate! Funker utmerket! Koster forøvrig 300 spenn. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg har igjennom min tid med brenner.. alltid kjøpt billigplater på spindel :nice: jeg har egentlig ikke hatt noen problemer med det-- jeg har en aopen cd brenner, den brenner bra men bråker. Det eneste problemet jeg har hatt er de cdene som fulgte med brenneren.. AOPEN cder men ellers helt fint Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvor handler dere Cd-r?? ELKJØP er gode i pris på det da... 50 kr for 10stk verbatim plater.. billigere får du nesten ikke... Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg har igjennom min tid med brenner.. alltid kjøpt billigplater på spindel :nice: jeg har egentlig ikke hatt noen problemer med det-- jeg har en aopen cd brenner, den brenner bra men bråker. Det eneste problemet jeg har hatt er de cdene som fulgte med brenneren.. AOPEN cder men ellers helt fint hehe, Aopen-brenneren din også bråker ja *grin* Samma her, men man blir vant til det.. Har foresten også brukt mye billigplater og har ikkje hatt meir feilbrenning på dei enn på dyrere plater. Men skal eg ha gode plater så kjøper eg Verbatim. Har for det meste handla plater hos komplett. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Når det gjelder feilbrenning så er det ikke så stor forskjell på kvaliteten/pris, men man merker det svært godt på holdbarheten... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Når det gjelder feilbrenning så er det ikke så stor forskjell på kvaliteten/pris, men man merker det svært godt på holdbarheten... Nettopp Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Telebutikken selger spindle med 100 stk. Memorex til kr 248,-. Veldig bra cd'er, spesielt til den prisen. Bare vær oppmerksom på at de ikke fungerer på XBox. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Mye bedre plater enn Mmore og smartbuy. Definér bedre. Jeg har sikkert brent 100 MMORE-plater, sånn ca. Ikke en av dem har det blitt ølbrikke av. Endret 12. november 2003 av LarsC Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bedre i den forstand at jeg har hatt mye mer problemer med plater fra Smartbuy og Mmore, enn det jeg har hatt med Verbatim plater. Jeg var en ivrig tilhenger av Smartbuys produkter før, men har i senere tid hatt problemer med både å brenne og lese en del av disse. Mmore har jeg en følelse av at gjerne har blitt noe bedre nå en de var for 1-2 år tilbake. Jeg har brukt samme platene på 2 forskjellige brennere (en 24X plextor og en 44X Yamaha), og opplevd samme problem på begge brennerene. Problemene kommer spesiellt på musikk cd-er brent i større hastigheter. Her har jeg fått en del "klikke" lyder under avspilling. Dette har jeg ennå ikke opplevd med plater fra Verbatim, selv med brenning på maks hatighet. Lesbarheten på media som er brent for 3-4 år tilbake er også noe "bob-bob". Her kan jeg egentilg ikke sammenligne, da jeg ikke brukte Verbatim den gang. Derfor trekker jeg den konklusjonen som jeg har gjort. Fornøyd nå? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Meget bra. Smartbuy har jeg holdt meg unna, men vi har tydeligvis ikke gjort samme erfaringer med MMORE. Eneste jeg synes er dårlig med dem er at de ikke tåler å ligge i solen særlig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå