Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

flytte fra samboeren eller ikke

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kan hjelpe meg å forstå.

Samboeren min og jeg har kranglet litt i det siste. Det har gått litt opp å ned.

Hun sier at visst vi må selge huset så ønsker hun å flytte for seg selv for en kort periode for å se hva som er problemet. Om det er pga forholdet. Sykdomen eller det økonomiske.

Jeg foreslo å flytte til en kamerat 1 mnd tid men det ville hun ikke at jeg skulle. Hun sa jeg ikke ville forstå og angret på å sa det.

Noen som skjønner?

Anonymous poster hash: cb75f...6a9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om noen kan hjelpe meg å forstå.

Samboeren min og jeg har kranglet litt i det siste. Det har gått litt opp å ned.

Hun sier at visst vi må selge huset så ønsker hun å flytte for seg selv for en kort periode for å se hva som er problemet. Om det er pga forholdet. Sykdomen eller det økonomiske.

Jeg foreslo å flytte til en kamerat 1 mnd tid men det ville hun ikke at jeg skulle. Hun sa jeg ikke ville forstå og angret på å sa det.

Noen som skjønner?

Anonymous poster hash: cb75f...6a9

Gjør det du syntes blir best.

Ikke prøv å overtale henne om at det er riktig, bare gjør det du mener er til det beste for deg, og dere.

Lenke til kommentar

"Too little data to compute"

Pluss dette får du nesten vurdere selv.  Hvem starter kranglingen, hvem fortsetter?  

Komfortable med hverandre - lyspunkt vs nedturer?

Har humøret alltid vært litt "berg-og-dalbane"?  (Noen bare er sånn pga temperament.  Om det er mer interessant med en slik personlighet (sannsynligvis) får du veie opp imot om du egentlig ønsker mer ro og stabilitet.  Her spiller dine preferanser og deres historikk som par inn.
Lenke til kommentar

Å flytte fra hverandre en periode virker som en god idè synes jeg. Det er ikke noe ødeleggende for forholdet så sant det ikke regnes som en "pause" der begge kan gjøre som dere vil. Hvis du flytter inn hos en kamerat en periode så er det veldig viktig at dere faktisk arbeider med forholdet, snakker og møtes hvertfall annenhver dag. Så må du også være bestemt på å faktisk ikke sove hjemme, da er jo hele meningen vekk.

Jeg er ganske sikker på at mitt forrige forhold kunne vært reddet med en slik løsning :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...