Gå til innhold

Den følelsen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser man det - nå også som modell foran kamera.

Bildet har litt nostalgisk preg i tonet sorthvit slik de gamle svarthvitene ofte endte opp.

Kanskje er utsagnet sol en sannhet med modifikasjoner for bildet har da ganske mye skyer. Men på Vestlandet føles vel det som på meteorologisk kalles "lettskyet pent vær" som sol.

Den lettkledte modellen perfekt plassert i flata med nesa i riktig retning fotografisk lesemessig sett.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser man det - nå også som modell foran kamera.

Bildet har litt nostalgisk preg i tonet sorthvit slik de gamle svarthvitene ofte endte opp.

Kanskje er utsagnet sol en sannhet med modifikasjoner for bildet har da ganske mye skyer. Men på Vestlandet føles vel det som på meteorologisk kalles "lettskyet pent vær" som sol.

Den lettkledte modellen perfekt plassert i flata med nesa i riktig retning fotografisk lesemessig sett.

Roar

Hei Roar!

Det er ikke lett å legge ut bilde av seg selv, så jeg har vridd og vrengt på dette så jeg ikke skulle se for jævlig ut.  Derfor ser det ut som det er mye skyer, men egentlig er det bare et lite slør. Himmelen er blå på originalfotoet.

Og du har vel rett i det at sol for oss vestlendinger er ikke nødvendigvis fra skyfri himmel.. Så kresen kan en jo ikke være.. :) Da blir det ikke mange solskinnsdager :wee:

Lenke til kommentar
Må være en fantastisk gåtur dette! Nå er det høyeste fjellet jeg har gått opp Gaustatoppen, som ikke er mer enn 1883 moh, en slitsom tur rett opp i steinete terreng. ;)[/quote

Hei Håkon! :) Dette er en tur på ca15km tur retur. Slak rute i lange partier, litt kliving mot slutten . Fint å bade i kulper langs elva også. Det var en strålende fin dag! :) Når man går på Gaustadtoppen hvor høyt over havet starter men da sånn ca?

Lenke til kommentar
Må være en fantastisk gåtur dette! Nå er det høyeste fjellet jeg har gått opp Gaustatoppen, som ikke er mer enn 1883 moh, en slitsom tur rett opp i steinete terreng. ;)[/quote

Hei Håkon! :) Dette er en tur på ca15km tur retur. Slak rute i lange partier, litt kliving mot slutten . Fint å bade i kulper langs elva også. Det var en strålende fin dag! :) Når man går på Gaustadtoppen hvor høyt over havet starter men da sånn ca?

Hvis jeg ikke tar feil så starter man 1 170 moh og går opp til rundt 1 800 moh på det høyeste. Selve turen er ikke så lang, 6,4km en vei og ca 12,8 km begge veier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...