Tabris Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg har tenkt å lage en video hvor jeg bruker klipp fra en tv-serie. Jeg har tv-serien på Blu-Ray, men er usikker på hvordan jeg skal jeg få overført episodene fra Blu-Ray til laptopen i et format jeg kan redigere i. Dette burde jo være forholdsvis lett tilgjengelig, siden det jo er hundrevis av fanmade videoer som bruker filmer/tv-serier i sine videoer. Men ser ut som om jeg trenger en "for dummies"-guide. Ikke til å redigere selve klippene, men til å få episodene i et format som kan redigeres i et program. Jeg har Blu-Ray discen i laptopen, men i Filutforsker finner jeg ikke Blu-Rayen noe sted. Er det noe sted jeg kan få tak i filene, og ikke bare åpne menyen osv for viewing? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Last ned DVDFab og la den konvertere til et format du kan importere til redigering. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå