Bahtiyar Ømer Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 blomsterfluer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Kjempeflott mackro! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Flott og skarpt bilde, men ramma... 2 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Her ser jeg at du er i ferd med å gå han Magnar en høy gang. Nå ser jeg bare en blomsterflue selv om tittelen lover flere. Men de andre fløy kanskje sin vei før eksponering fant sted? Roar 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Enda en flott macro av flua.. 1 Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Flott bilde Bahtiyar, dine bilder blir bedre og bedre for hver dag som går Det eneste som gjenstår nå er en god diffuser/softboks som kan gi deg mer soft lys på insektet. 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Flott nærbilde, både hva gjelder detaljer, farger og utsnitt. 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Hei alle sammen! Tusen takk for så mange hyggelig kommentarer :) Alle dere er min lærer egentlig, jeg lærer av dere utrulig mye egentlig! Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Flott bilde Bahtiyar, dine bilder blir bedre og bedre for hver dag som går Det eneste som gjenstår nå er en god diffuser/softboks som kan gi deg mer soft lys på insektet. Hei LAEN Jeg kjøpte softboks i i dag . og det er helt annerledes. Tusen takk for din veiledning. :) Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Hei Bahtiyar,Det var fint å høre, ser frem til å se bilder der du har brukt softboksen 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Kjempebra makro! Meget bra komposisjon og utsnitt. Det er veldig stilig å se fremgangen i dine bilder. For min del hadde jeg likt bildet best i farger. Motivet kommer veldig godt frem takket være rolig bakgrunn og liten dybdeskarphet. Selektiv fargelegging virker derfor som noe unødvendig “gimmick”. Jeg vet at slike effekter har sine mange tilhengere, men i mange tilfeller virker det mot sin hensikt da det forringer kvaliteten på et ellers bra bilde. Men det er min mening og det er lov å være uening. Jeg synes uansett at bildet er flott på tross av at jeg ikke liker effekten. 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Kjempebra makro! Meget bra komposisjon og utsnitt. Det er veldig stilig å se fremgangen i dine bilder. For min del hadde jeg likt bildet best i farger. Motivet kommer veldig godt frem takket være rolig bakgrunn og liten dybdeskarphet. Selektiv fargelegging virker derfor som noe unødvendig “gimmick”. Jeg vet at slike effekter har sine mange tilhengere, men i mange tilfeller virker det mot sin hensikt da det forringer kvaliteten på et ellers bra bilde. Men det er min mening og det er lov å være uening. Jeg synes uansett at bildet er flott på tross av at jeg ikke liker effekten. Hei Mikael Tjemsland Tusen takk for din positiv og nøye kommentar . bakgrunn på bilde er veldig sterke gull farge, og det passer ikke så bra med fluefarge. derfor jeg lagde sånne effektiv . Jeg trenger anda mer tips og råd av deg. takk takk! Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg