Plinger Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Da jeg skulle sende et bilde fra min Android-telefon til min egen e-postadresse, som er en hotmail-adresse, kom det opp et brukernavn jeg aldri har hørt før, "Mark Wisecarver". Dette navnet er ikke noe i nærheten av mitt eget navn, og som sagt et navn jeg ikke kjenner til. Det samme skjer ikke når jeg sender e-post til meg selv fra windows, eller fra hotmail/outlook sin nettside, da kommer mitt eget navn opp. Om jeg prøver å endre brukernavnet i innstillingene på e-post-appen på mobilen, så kommer fremdeles "Mark Wisecarver" opp som mottaker. Noen som har en god forklaring på dette? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Sjekk kontaktene dine. Sikkert noen av dine "venner" som kødder med deg, og har lagt inn denne Mark i kontaktlista di med den adressen. Lenke til kommentar
Plinger Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Sjekk kontaktene dine. Sikkert noen av dine "venner" som kødder med deg, og har lagt inn denne Mark i kontaktlista di med den adressen. Mener du at noen fysisk har tatt telefonen min og endret innstillingene mine? For om noen har lagret min adresse med det navnet i sin kontaktliste (av en eller annen merkelig grunn), så skulle vel ikke det være synlig for meg, i mail-appen min? Ellers så flyttet jeg denne tråden hit da jeg tenkte jeg hadde lagt den på feil sted, pga ingen respons, men glemte tydeligvis å slette denne etterpå... Men vil gjerne ha svar av deg før jeg evt sletter den:) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) .. Edit , ser det er oppklart Endret 3. september 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Plinger Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 .. Edit , ser det er oppklart Det ukjente navnet forsvant av seg selv, men jeg forstår fortsatt ikke hva som har skjedd.. Telefonen ble satt opp fra fabrikkinnstillinger av meg selv, og at noen fysisk skal ha "trykket" seg inn i menyen på min telefon og endret navn har jeg vanskelig for å tro. Jeg har ganske snille venner:) (og om de ikke var så snille, så var jo dette en litt merkelig greie å gjøre, sikkert mye annet man kunne gjøre som hadde gitt større glede til den som måtte ha funnet det på). Så om du har et forslag, så kom gjerne med det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå