TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Denne serien handler om ei jente fra verdensrommet(tror jeg), hun hadde på seg sølv/gråe klær og kunne fly(hvis jeg husker rett). Tror denne serien ble sendt på 80 tallet, tidlig 90 tallet. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Ikke animasjon Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Eneste sci-fi-serien jeg kan huske fra den tidens barne-tv er The Girl From Tomorrow, men den er ikke rumensk, og jeg tror ikke hun kunne fly heller. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Det er veldig lenge siden, kanskje det var så langt tilbake som på 70 tallet. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Denne serien handler om ei jente fra verdensrommet(tror jeg), hun hadde på seg sølv/gråe klær og kunne fly(hvis jeg husker rett). Tror denne serien ble sendt på 80 tallet, tidlig 90 tallet. Majka, jenta fra verdsrommet. . 1 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Takk. Dette stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå