Teodor1979 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Ønsker meg en kraftig gaming-laptop så jeg enkelt kan dra med meg på LAN med gjengen. Jeg har sett litt på Asus sine G751-maskiner og ser dem får grei kritikk, og dem kjører skjermer med 75Hz som diverse anmeldere beskriver som veldig bra i kombinasjon med g-sync og gaming da. Men disse 4710/20HQ cpu'ene er vel litt på utgående dato nå, eller? Jeg ser også at Multicom nå kjører en rekke nye maskiner med Skylake desktop-cpu'er, men jeg finner lite eller ingen info om hvilke skjermer og hvilken Hz dem kjører på (ser bare at noen av dem blir oppgitt med g-sync). Finner forsåvidt ingen tester heller. Noen som vet om tilsvarende Multicom sine nye modeller under andre navn (Clevo osv?) som er gjort tester av? Hva ville dere valgt? Jeg har alltid vært desktop-fan og vet jeg får mye mer for pengene ved å bygge selv, men orker ikke dra med ruklet lenger Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Så hva med et bittelite kabinett med bare ett gtx 980ti i? Game på laptopp? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Haha! Du var ikke den jeg ventet ville godta dette nei PS: jeg har selvfølgelig en desktop i bakhånd laptopen skal kun brukes til å dra med på LAN Endret 2. september 2015 av Theodor1979 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå