Gå til innhold

CS:GO Competetive?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søker etter noen som kanskje ville ta noen runder, er le og ser etter noen i fra dmg og oppover. http://steamcommunity.com/id/bigdicklvl100/her er brukeren min, skriv også gjerne på profilen om du kommer herifra takk =)

Jeg er interessert i å ranke opp og finne en gruppe som jeg kan spille mye med! Finner steamen min på profilen! Jeg er MGE

Endret av PengUcs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Imponerende klatring på 500 timer, Bumble :) Ut fra alderen som du har oppgitt på profilen din, så virker det ikke som om du har spilt 1,6 eller CS:S heller?

Vil anbefale CS:GO norge gruppa på facebook. Ser det er ganske mange som søker spillere på kveldene, bare for å bli 5 nordmenn i en gruppe. Er nok en fin måte å "prøvespille" med folk, for å så adde dem på friends etterpå :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Imponerende klatring på 500 timer, Bumble :) Ut fra alderen som du har oppgitt på profilen din, så virker det ikke som om du har spilt 1,6 eller CS:S heller?

Vil anbefale CS:GO norge gruppa på facebook. Ser det er ganske mange som søker spillere på kveldene, bare for å bli 5 nordmenn i en gruppe. Er nok en fin måte å "prøvespille" med folk, for å så adde dem på friends etterpå :)

Jo takk! Nå har jeg blidt med i gruppen og nei jeg har ikke spilt noen andre cs =) men, fra cs har jeg lært så mange bra in game vaner som ingen gjør på cod, bf eller noen andre fps som jeg har spilt siden. Og nå kan jeg lett vinne over erfarne venner som spiller cod og de står ingen sjanse :p

Takk for svar og anbefaling ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...