Torbjørn Milje Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Ilsvåg i Vindafjord Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Et hull i skydekke der sola kommer igjennom og skinner fint ned på bygda! Så fint! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Tusen takk Helene for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Klassisk utsnitt der du for presentasjonen skyld kanskje burde valgt en grå bakgrunn da nedre del av bildet lett gror sammen med bakgrunnen i sort. Jeg ser Helene nevner det svære blå hølet i positive vendinger mens jeg er litt mer i tvil da det lett trekker litt mye oppmerksomhet. En V2 med beskjæring rett på undersiden av hølet ville vel tilfredsstilt begge muligheter? Man vil uansett forstå at sola trenger gjennom et eller annet sted og jammen tror jeg at lyset da kommer enda mer til sin rett - spesielt på kulturlandskapet ut mot høyre. Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Fin stemning! Tilte bilde et par grader mot klokka, men det er jo flisespikkeri. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Tusen takk Roar og DataFMT hvem nå det måtte være for hyggelige tilbakemeldinger Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg