AfterGlow Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Google feirer stor logo-endring med video om selskapet.Dette er søkegigantens nye logo Lenke til kommentar
G Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Nei nå snakker de om G'er igjen. Sukk Den blå «g»-en har også blitt endret til en stor, fargerik «G». Foto: Google Høres litt homofilt ut i mine "ører". Endret 1. september 2015 av G 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Synes jeg husker en kjempelang tråd med mye debatt om Googles endring av logoen for rundt 10 år siden, men google klarte ikke å finne tråden, ei heller Startpage og i hvert fall ikke tek sin søkemotor. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 TV2 var først ute... 4 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg liker det. Enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
sdhweb Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg liker det. Enkle er ofte det beste Jeg synes også den er pen, men å kalle dette en stor endring ("Google feirer stor logo-endring med video om selskapet") er vel litt overdrevet :-) Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg liker det. Enkle er ofte det beste Jeg synes også den er pen, men å kalle dette en stor endring ("Google feirer stor logo-endring med video om selskapet") er vel litt overdrevet :-) Alt for å markedsføre seg vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg