Krozmar Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg sitter fortiden med en litt tregere ADSL linje kablet inn til min PC, den er på knappe 3/0.5Mbit, jeg sitter også med en trådløsforbindelse til en litt kjappere linje på ca 5/5mbit.. Jeg har sjekket litt opp at det ikke er mulig for meg å bruke begge linje samtidig naturlig nok når jeg surfer og streamer film.. Men har merket at uTorrent drar nytte av begge linjene, men bare når jeg aktiverer det kablete nettverkskortet etter at jeg har først koblet meg opp med Trådløse linjen først.. Gjør jeg det motsatt fungerer det ikke.. Til vanlig har jeg knapt 350Kbyte/s ned på hastigheten på uTorrent, men med begge tilkoblinger har jeg i overkant av 900Kbyte/s.. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få uTorrent til å ta i bruk begge tilkoblinger selv automatisk.. For om jeg har begge tilkoblinger på når jeg starter opp uTorrent vil jeg bare bruke den kablete nettverkstilkoblingen.. Slik som det er nå må jeg fysisk deaktivere det kablet nettverkskortet koble opp via det trådløse, for å derreter aktivere det kablete nettverkskortet for å få nytte av begge linjene... Lenke til kommentar
Emigrert Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Du kan jo bruke 2 klienter.med forskjellig Internat Gateway. Med bare en maskin skulle det gå an å bruke ett VM. Hvis de "ser" at de er samme nett vill de normalt hente data fra hverandre (utover limitene, tror jeg), du kan jo også dele torrent-mappe, slik at the automatisk gjør det samme. Jeg gjorde dette en gang med 2 routere. En PC hadde LAN forbindelse til en router, og Wi-Fi til den andre. Endret 18. september 2015 av Emigrert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå