Per-B Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hei, Jeg har en del tid brukt Skip Lock for å hindre at skjermlås går på når telefonen er oppkoblet mot definerte nettverk, slik som hjemme og på jobb. Etter oppdatering til Android versjon 5.0.2 har appen sluttet å virke, og nå merker jeg virkelig hvor grei denne funksjonen var. Er det noen som kjenner til andre apper som gjør det samme, og som fungerer med den nye versjonen av Android? Hilsen Per Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Sony har den funksjonen innebygget i 5.02. Smart Lock. Se i innstillingene under sikkerhet og avansert. Se etter sikkerhetsagenter. Enable der, og en ny innstilling blir tilgjengelig som heter Smart Lock. Lenke til kommentar
Per-B Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Sony har den funksjonen innebygget i 5.02. Smart Lock. Se i innstillingene under sikkerhet og avansert. Se etter sikkerhetsagenter. Enable der, og en ny innstilling blir tilgjengelig som heter Smart Lock. Takk! Da har jeg slått på Smart Lock, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal definere når låsen ikke skal slå seg på. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Sett den til Sted hjemme, så er låsen av hjemme osv. Lenke til kommentar
Per-B Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Sett den til Sted hjemme, så er låsen av hjemme osv. Da fant jeg et meny punkt for Smart Lock under Sikkerhets menyen. Synd at det ikke er mulig å definere sikre nettverk slik som i Skip Lock. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Er nok et bevisst valg å ikke kunne bruke nettverk til å låse opp siden et nettverk kan kopieres og settes opp igjen hvorsomhelst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå