Rolf Kristensen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Helt på kanten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Exellent... Love it Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Enhjørningen himself : ) Knall!! mvh Ibn Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Utmerket kvalitet med kledelige farger og. Noe heilt anent dette en min lille test av lommekammeraet mitt ;-) Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Flott Rolf. Den grønne gesshopen mot den røde blomsten er jo helt topp. God skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jaggu ser det ut til at den grønne fysakken der pønsker på et eller annet uten at jeg tør gjette hva. Men han/hun gjør seg jo svært godt mot de rosa kronbladene. Den er vel i minste laget til å være en enhjørning selv om det har et tilsvarende horn i panna? Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Nydelig makrobilde. De klare fine fargene likte jeg godt! Hilsen Tove Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Fine farger og flott dypdefølelse. Synes også at komposisjonen er perfekt. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Nydelig makrobilde med flott komposisjonen og soft lys uten tegn til noe hardhet Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Tydelige detaljer fremst på denne lille krabaten, og samtidig fint å de effekten av dof, som mykner innover. Få, men meget kledelige farger i for- og bakgrunn. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Mange hjertelige takk til dere alle og en hver for de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg