Atle Riska Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Gresshopper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Veldig bra dette her. Tydelig at macro funksjonen fungerer helt utmerket. Tror ikke det er en gresshoppe, men heller en Svermer av ett eller annet slag. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Funka helt fint det! Mye bra som kommer ut av små kameraer nå for tiden. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Det blei godt dette her Atle. Er spent på ka type du kjøpte ? mvh Ingvald Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Veldig bra dette her. Tydelig at macro funksjonen fungerer helt utmerket. Tror ikke det er en gresshoppe, men heller en Svermer av ett eller annet slag. Mvh. Rolf Muligt du har rett der Rolf, la ut feil bilde, på V2 ser du "hoppebeina" men hørtes ut som ein gresshopper ..... tror eg :-) Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Funka helt fint det! Mye bra som kommer ut av små kameraer nå for tiden. Artigt e det men ser det lett når jeg blåser det opp i 100 % at det ikke er speilrefleks dog :-) Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Det blei godt dette her Atle. Er spent på ka type du kjøpte ? mvh Ingvald Har ikke kjøpt noe nytt enda Ingvald. Dette er et lommekamera type Fujifilm X20 som jeg kjøpte for et par år sida ? Ikke mye brukt dog men kjekt å ha :-) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Veldig bra dette her. Tydelig at macro funksjonen fungerer helt utmerket. Tror ikke det er en gresshoppe, men heller en Svermer av ett eller annet slag. Mvh. Rolf Muligt du har rett der Rolf, la ut feil bilde, på V2 ser du "hoppebeina" men hørtes ut som ein gresshopper ..... tror eg :-) Etter å ha fått tenkt meg om litt...og Googlet litt...så er jeg temmelig sikker på at dette er en Sangsikade Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Skarpt og flott macrobilde Utrolig hva et pocketkamera kan levere! Og som min navnebror skriver; det er en sangsikade. Det er massevis av de her i Grekland. De kan generere en lyd ("sang") på over 90 decibel Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Funker helt bra dette. God skarphet i ditto lys gir gode farger og detaljer. Ser nesten ut som den er garnfanget i sine egne vinger. Roar Lenke til kommentar
Jan Ruud Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Gresshopper Bare ein test av macro funksjonen på pocket kameraet mitt. Syntes ikje det blei så heilt gale me et lide kamera Se bildet Dette er nok en Sikade. De som lager den høye lyden på kveldstid i Spania og nedover der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg