AfterGlow Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Google har gjort Android Wear-plattformen iOS-kompatibel.Nå kan Android-smartklokkene brukes med iPhone Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Blir interessant å se hvordan Apple reagerer på dette. AtW 3 Lenke til kommentar
y tho Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Ser det står at den er kun kompetabel med LG Watch Urbane, jeg bruker den med min Moto 360 og funker helt fint. Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 "Appen vil altså gjøre det mulig å motta varslinger fra iPhone-appene på smartklokken, i tillegg til informasjon fra Google Now. " Foruten google now støtten så er det å motta telefonens varsler noe både Polar, Garming og sikkert mange flere har gjort i lang tid på både IOS og Android. Håper ikke at folk kjøper seg en dyr smartklokke bare for å se varslene fra telefonen sin. Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Moto 360 fungerer helt fint med denne appen. Har benyttet den en hel dag. En disconnect, men ellers helt ok. Måtte tar en factory reset på klokken før tilkobling dog. 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Blir interessant å se hvordan Apple reagerer på dette. Tipper svaret er som med Chromecast. "Ikke i det hele tatt". Lenke til kommentar
Pavel Alan Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Dette kommer til å bli morsomt... Lenke til kommentar
Pavel Alan Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Dette blir morsomt... Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Å jeg som solgte min Moto 360..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg