Bisarre Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Er det noen mulighet til å spore en stjålet Tab S 4G? Noen har tatt min fra båten, mens jeg sov. Har bare hatt den en liten stund, og ikke fått satt meg inn i det, eller installert en egen sporings app. Blir så jævlig frustrert... Lenke til kommentar
jpg Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Android Device manager Sporing, tvinge enheten til å gi lyd fra seg, fjernsletting. EDIT: Via App: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.adm Via nettsiden: https://www.google.com/android/devicemanager?hl=no Endret 1. september 2015 av jpg Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Sist på nett 28/8... Den har altså vært ibruk en stund... Jeg hadde fingeravtrykk innlogging. Men de kan vel kanskje ha resatt hele greia nå...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Sist på nett 28/8... Den har altså vært ibruk en stund... Jeg hadde fingeravtrykk innlogging. Men de kan vel kanskje ha resatt hele greia nå...? Går ut fra den er resatt, hadde iallefall ikke noe problemer med å resette en Tab S selv om den både var låst og kryptert. På iPad så har du en "find my iPad"-funksjon som, når aktivert, overlever reset og gjør det umulig for en tyv å bruke den. Vet at Android ikke har noe slik innebygd i forbindelse med Google-konto, men er mulig Samsung sin sporingstjeneste har det, om du logga inn på det når den spamma deg om Samsung-konto ved oppsett. Edit: sjekket ikke datoen på siste post, men mulig det er nyttig etter to uker Endret 18. september 2015 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå