Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 To flotte bilder fa Alnes der Vi er favoritten..kanskje ta med ljåen neste gang og bruke på venstresida av stien Mvh Oddmund Ljåen!? Er du helt på styr? Stråene er jo kjempefine! For en tullball du er Hyggelig du er innom og kommenterer! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Ett flott motiv som du formidler på en utmerket måte i begge versjonene. Bra jobba ! Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Så hyggelig sagt av deg! Setter stor pris på det Lenke til kommentar
okjo Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 To flotte bilder fa Alnes der Vi er favoritten..kanskje ta med ljåen neste gang og bruke på venstresida av stien Mvh Oddmund Ljåen!? Er du helt på styr? Stråene er jo kjempefine! For en tullball du er Hyggelig du er innom og kommenterer! Beklager e på hytta og driver ljåslått her...og ble litt revet med 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 To flotte bilder fa Alnes der Vi er favoritten..kanskje ta med ljåen neste gang og bruke på venstresida av stien Mvh Oddmund Ljåen!? Er du helt på styr? Stråene er jo kjempefine! For en tullball du er Hyggelig du er innom og kommenterer! Beklager e på hytta og driver ljåslått her...og ble litt revet med Fnis! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Foreløpig og til du lysner V2 i det mørke området tror jeg at det blir V1 på meg selv om V2 lover godt det også. Roar 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Bilde 1 er knall. Veldig bra Liker veien som leder en innover i bildet. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Foreløpig og til du lysner V2 i det mørke området tror jeg at det blir V1 på meg selv om V2 lover godt det også. Roar Jeg har faktisk allerede lysnet husene, men lot gresset rundt være. Det var litt vanskelig å få det fint i overgangen til himmelen. Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Bilde 1 er knall. Veldig bra Liker veien som leder en innover i bildet. Tusen takk Kjell Stian! Jeg var egentlig ferdig å fotografere, men så så jeg plutselig dette med stien.... Og da var det fram med kamera igjen! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Flott motiv. stemningsfullt kveldsbilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Meget severdige bilder ,likte komposisjonen best i v1 . Flotte detaljer og fin fargepalett. Er enig med Roar i å lyse opp de mørke partiene i v2. V1 synes jeg er bedre enn det forrige av samme motiv . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg