Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Alnesfyret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Nydelige bilder begge to - hilsen Torhild 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Flotte bilder! Begge er bra på sin måte, men jeg liker spesielt V1 med den fine stien som leder blikket innover mot motivet. 1 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Begge er fine, men det første stikker seg helt klart ut. Flotte farger og alt perfekt eksponert med duse skygger. Dette kan henges opp 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Nydelige bilder begge to - hilsen Torhild Tusen takk Torhild! Så hyggelig at du titter innom og kommenterer! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Flotte bilder! Begge er bra på sin måte, men jeg liker spesielt V1 med den fine stien som leder blikket innover mot motivet. Det som er litt morsomt er at bildene er tatt bare med noen minutter i mellom, bare med forskjellig vinkel i forhold til sola..som forøvrig var gått helt ned i V1 bildet. Tusen takk forfin kommentar! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Begge er fine, men det første stikker seg helt klart ut. Flotte farger og alt perfekt eksponert med duse skygger. Dette kan henges opp Tusen takk, kan ikke si meg uenig med deg;) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Dette var meget fint, med stien som trekker blikket innover. Stråene som stenger for landskapet bakenfor, forsterker stiens rolle i bildet. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Dette var meget fint, med stien som trekker blikket innover. Stråene som stenger for landskapet bakenfor, forsterker stiens rolle i bildet. Takk så mye for fin kommentar! Jo var ganske godt fornøyd med dette sjøl også. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Kan godt vente, når vi får se så bra bilder! Flotte utsnitt, fine farger! Liker! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Bra!! Takk! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Kan godt vente, når vi får se så bra bilder! Flotte utsnitt, fine farger! Liker! Kjekt med så hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 To bilder som godt trekker ut flere sider ved samme bygg/sted. Et vakkert bilde med et lys som høyner interessen. Liker det. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Dette er to meget flotte bilder av fyret, mye bedre enn det forrige. Jeg vet ikke hvilket som er best, de er så flotte på hver sin måte. Flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 To bilder som godt trekker ut flere sider ved samme bygg/sted. Et vakkert bilde med et lys som høyner interessen. Liker det. mvh Ibn Så fint at du liker dem! Det er et mye fotografert fyr dette her, vanskelig å gjøre noe annerledes enn alle andre, men lyset er forskjellig hver dag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Dette er to meget flotte bilder av fyret, mye bedre enn det forrige. Jeg vet ikke hvilket som er best, de er så flotte på hver sin måte. Flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Hyggelig at du likte dem Torbjørn, særlig siden de var lagt ut til deg Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Nei, det så jeg ikke at bildene var lagt ut spesielt for meg. Det var jo søtt gjort. Jeg må atter en gang si at disse bildene er veldig flotte. Jeg får ta meg en tur opp til dette fyret en gang og få tatt noen bilder men det spørs om jeg når opp til dine fine bilder. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 To flotte bilder fa Alnes der Vi er favoritten..kanskje ta med ljåen neste gang og bruke på venstresida av stien Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Ett flott motiv som du formidler på en utmerket måte i begge versjonene. Bra jobba ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg