AfterGlow Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 «Wena» blir noe litt utenom det vanlige.Sony lanserer lekker smartklokke som ligner på en vanlig klokke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg kjøper smartklokke når jeg kan fortsette med batteribytte hvert 5'te år. Så klokkefunksjonaliteten (tid, dato etc) må kunne fungere selv når smart-delen får akutt energimangel. Noe dette designet gjør mulig om ikke annet, slik sett et skritt i rett retning. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Tror jeg tillater meg til å tippe at her er Sony absolutt IKKE på sporet, de er nok, tror jeg, heller på jordet...:-) Lenke til kommentar
khneuhoff Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Tror jeg tillater meg til å tippe at her er Sony absolutt IKKE på sporet, de er nok, tror jeg, heller på jordet...:-) Mener personlig det motsatte. Selv ønsker meg, som Tiltman, en klokke med smartfunksjoner - ikke en skjerm med klokkerem (type Apple Watch). Det beste ville jo vært noe som kunne kombinert de to, men det vil nok ta en stund før teknologien tillater det. 3 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 En annen grunn til at en del ennå sitter på gjerdet når det gjelder overgangen til smartklokker er kanskje at folk ikke bruker klokke i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Har på sett og vis mer til felles med dette gamle Kickstarter-prosjektet enn vanlige smartklokker: https://www.kickstarter.com/projects/cuckoo/cookootm-the-watch-for-the-connected-generation/description Vanlig analog klokke som varsler om du har uleste meldinger etc, men du må fortsatt opp med telefonen for å se hva det dreier seg om. Det jeg liker best med Pebble er at jeg slipper å ta opp telefonen så ofte. Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 [quot Det jeg liker best med Pebble er at jeg slipper å ta opp telefonen så ofte. Har brukt gear i 2 år og det er en vane og slippe og ta opp telefonen i tide og utide. Kan fokusere mer på det som er viktig altså. (Og det er jo ikke telefonen akkurat ) Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Dette er ei smart-klokke eg fekk sansen for. Dvs at viss eg ein gang ynskje å ha ei klokke på armen igjen vil eg heller ha ei klokke som ser ut som ei klokke samt at denne klokka har smarte funksjoner opp mot mobil og steg/puls. Prismessig er den innafor og. Det einaste som taler mot er at eg neppe får trang til å ha på meg ei klokke igjen. Mobil har vore nok å dra på sidan 97. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg