JågI Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) tittelen sier vel det meste :-) liker action, rå skytespill,noen rollespill..masse... åsså noen som vet om du må betale så å så mye penger i månten på world of wacraft?? noen råe mafia spill?? bortsett fra mafia(det skal jeg ha uansett) Endret 11. november 2003 av JågI Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Call of Duty! Alt jeg kommer på nå. Endret 11. november 2003 av Kringla' Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Call of Duty er etter min mening alt for kort til å være verdt pengene. Men det var morsomt så lenge det varte. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Raven shield for FPS Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Call of Duty er etter min mening alt for kort til å være verdt pengene. Men det var morsomt så lenge det varte. var multiplayeren jeg tenkte på, som er skamfet. Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Call of Duty er etter min mening alt for kort til å være verdt pengene. Men det var morsomt så lenge det varte. var multiplayeren jeg tenkte på, som er skamfet. enig mutliplayeren rocker ! Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 morrowind er et veldig bra rollespill. blitt kåret til game of the year ellers er det jo max payne2, comandos 3, call of duty, halo og freedom fighters. ergo Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Max Payne 2. Beste historie i manns minne! Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Max Payne 2. Beste historie i manns minne! Men så er det også veldig lite. Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 vent til need for speed underground og kjøp det ! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 The Elder Scrolls III: Morrowind + Tribunal & Bloodmoon I say no more, selv om det finnes mange andre gode spill også. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Call of Duty er etter min mening alt for kort til å være verdt pengene. Men det var morsomt så lenge det varte. var multiplayeren jeg tenkte på, som er skamfet. Oups, glemte visst å si at det måtte isåfall være multiplayeren som måtte gjøre spillet verdt pengene, har kun spilt SP. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Call of Duty er etter min mening alt for kort til å være verdt pengene. Men det var morsomt så lenge det varte. var multiplayeren jeg tenkte på, som er skamfet. Oups, glemte visst å si at det måtte isåfall være multiplayeren som måtte gjøre spillet verdt pengene, har kun spilt SP. Du har vel sett band of brothers? tror det er i episode 2 eller 3, der de stormer noen flak 88 kanoner. Slik er det mulig å gjenskape det i CoD (ueheldigvis er 60% av spillerne snipere) Noen ganger, hvis de du spiller på lag med noen som er litt lagorientert kan det være utrolig gøy å spille online, siden du kan rope ut "suppressing fire!" Så skyter halve puljen mot tyskerne, mens resten stormer. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Høres fett ut Får teste det en gang. Det var noe av det som slo meg med spillet, at det var veldig bra "saving-private-ryan-band-of-brothers-skyting-overalt-rundt-deg-stemning". Lenke til kommentar
slettern Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 anbefaler max payne 2 og gta vice city. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 swg. det er skyting,man er mer elller mindre sosial,og bare et ja**** fett spill : Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Max Payne2 og Call of duty også cs da... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Star Wars Jedi Knight Jedi Academy er et kult spill, Grand Theft Auto Vice City er også VELDIG bra! Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Grand Theft Auto Vice City: noe gammelt ? men bra er det ! mega kult ! kommer mange bra spill framover nå da VG's høst spill utgiverlser Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Call of Duty!Alt jeg kommer på nå. Anbefales på det sterkeste! Konge!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå