Fish Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Kjøpte noen t-skjorter på salg fra en kjent norsk nettbutikk i slutten av juli. Butikken opererer med gratis frakt og retur. Ønsket å returnere et produkt, og fulgte alle instrukser fra nettbutikken ang. retur. På nettsiden står det at penger overføres til kortet som ble brukt innen 5-10 dager. Nå har det gått 3 uker siden de hentet pakken på postkontoret, men pengene uteblir.. Jeg har ringt dem innenfor åpningstiden til kundeservice flere ganger i opptil 20 minutter, men de tar den ikke. En automatisk svarer som går på repeat hvert 15. sekund sier at man kan sende mail for raskere svar. For en uke siden sendte jeg en mail som jeg heller ikke har fått svar på. Hva gjør jeg? Jeg finner ingen annen kontaktinformasjon utenom en besøksadresse som ikke er i nærheten. Endret 1. september 2015 av Fish Lenke til kommentar
Fish Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Fant telefonnummer til daglig leder, saken er ordnet. Hvis admin ser dette kan tråden slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg