Gå til innhold

[Løst] Nettbutikk svarer ikke etter retur av vare


Fish

Anbefalte innlegg

Kjøpte noen t-skjorter på salg fra en kjent norsk nettbutikk i slutten av juli. Butikken opererer med gratis frakt og retur. Ønsket å returnere et produkt, og fulgte alle instrukser fra nettbutikken ang. retur.

På nettsiden står det at penger overføres til kortet som ble brukt innen 5-10 dager. Nå har det gått 3 uker siden de hentet pakken på postkontoret, men pengene uteblir..

 

Jeg har ringt dem innenfor åpningstiden til kundeservice flere ganger i opptil 20 minutter, men de tar den ikke. En automatisk svarer som går på repeat hvert 15. sekund sier at man kan sende mail for raskere svar. For en uke siden sendte jeg en mail som jeg heller ikke har fått svar på. 

 

Hva gjør jeg? Jeg finner ingen annen kontaktinformasjon utenom en besøksadresse som ikke er i nærheten.

Endret av Fish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...