goats Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Hei, jeg prøver å finne ut hvordan jeg kan få aux tilgang i min Peugeot Partner. Spilleren heter Clarion PU-2859A (J). Jeg har prøvd to andre spillere, men ingen av dem har latt meg bruke kontrollen som henger under rattet, og jeg vil derfor helst få aux på den gamle spilleren. Jeg har svært lite peiling på bilstereo, men etter mye googling ser det ut som man kan mekke til noe med C3 connectoren (?). Noe slikt? Har også funnet forskjellige adaptere på bilradiospesialisten.no osv, men har lite lyst til å punge ut 500kr+ for en liten aux tilkobling. Har også hørt at Biltemas Aux FM modulator er dårlig. Noen som vet hva letteste/billigste løsning er? På forhånd, takk! Endret 1. september 2015 av goats Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Det er riktig, det er i C3 du skal koble til aux, pinne 18 (jord), 19 (Venstre pluss) og 20 (Høyre pluss) Lenke til kommentar
goats Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 ... Okay, takk for svar! Trengs den resistoren som er vist på tegningen? (10k Ω) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå