Gå til innhold

Bærbar gaming pc max 13.000,-

Anbefalte innlegg

Hei! Har planer om å kjøpe meg en bærbar pc for spilling og trenger litt hjelp. Pr idag spiller jeg for det meste WoW så jeg trenger nok ikke en 20.000kr pc.

Kriterier:

- Core I7

- GTX960 eller bedre

- 16GB ram

- 256-512GB SSD

- Under 2.5kg (Så helst 15.6" skjerm)

- Forholdsvis lite støy

- Burde helst ikke bli så varm.

Jeg vurderer Lenovo Y50-70 som koster 11.499 på dustinhome. Har noen av dere ett bedre valg? Burde jeg forresten vente med å kjøpe pc mht skylake o.l?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å finne en laptop med heftigere specs til den prisen. 

Ser den har fått trekk for mouspad, keyboard og displayet.

http://www.pcworld.com/article/2463821/lenovo-y50-gaming-laptop-review-great-performance-spoiled-by-a-sub-par-display.html

In terms of gaming performance, Lenovo’s Y50 is one of the best laptops in its class. It’s a great choice if you’re looking for a portable gaming rig on a budget. Unfortunately, Lenovo compromised several key components—the keyboard, trackpad, and (most importantly) the display—in order to offer the Y50 at a mid-range price. Hook up a mouse, keyboard, and external display and you’ll have a solid gaming machine. If you can’t tolerate those compromises, you might have to bite the bullet and spend more money for a competitor’s offering.

Lenke til kommentar

https://www.komplett.no/product/847526/pc-nettbrett/brbar-pc/pc-er/msi-ge62-156-full-hd?cks=ASS&assoc=26FB581C-3DAA-4F6A-AEA0-8720D71DBD87#

Kan ikke gjøre annet enn å skryte av MSI sine bærbare. utrolig god kjøling, som er alfa omega på en gaming bærbar. Har en 3 år gammel MSI gaming, som enda kjører som om den skulle vært ny. Har ingen personlig erfaring med Lenovo sine maskiner, men hos både Asus og Multicom sine gaming PCer virker det til at kjølingen begynner å svikte etter 1 års tid. 

mousepad er nok heller ikke av første klasse på MSI sine PCer, men keyboard på min modell er i alle fall flotters. kansje litt smak og behag der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...