sveinhovden Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Litt usikker på koblingen. Har tenkt å gjøre følgende: Har 2 receivere. Den ene brukes som subforsterker. Kobler en ledning fra preout på hovedreceiver til en audio in på sub-receiver. Kobler den passive subben til en høyttalerutgang på sub-receiver. Vil dette fungere? Noe jeg i tilfelle må passe på? Endret 1. september 2015 av sveinhovden Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Det vil funke. Pass på impedansen. Bilsubber har som regel 4 ohm og noen receivere har nedre grense på 6. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Sett recieveren som drive subben til å levere mono-lyd, om det er mulig. Lenke til kommentar
sveinhovden Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Takker for svar! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 du må og ha et pasivt delefilter på subben så den ikke spiller fullrange Lenke til kommentar
sveinhovden Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Må jeg det? Jeg trodde at når jeg bruker pre-out på hovedreceiveren, så bruker den et innebygd delefilter i receiveren, som er en yamaha rx-v667 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Pre-out vil jeg tro leverer full range på signalet, nettop for at du skal kunne koble på en annen forsterker (effektforsterker) og bruke recieveren som forforsterker. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Det er egen subwoofer utgang (2 stk), fra et innebygget delefilter. De står sammen med andre "PRE OUT" utganger. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Ikke nødvendig med et delefilter på toppen der nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå