AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Hvis du bruker kondom så hjelper jo ikke det noe særlig... Ellers er det noen stillinger som gjør at jeg kommer raskere(ofte for tidlig..) og det er vanlig misjonær, og at hun ligger på magen og jeg oppå henne. Da kommer du dypere inn. Anonymous poster hash: 4420a...a5a Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hvis du bruker kondom så hjelper jo ikke det noe særlig... Ellers er det noen stillinger som gjør at jeg kommer raskere(ofte for tidlig..) og det er vanlig misjonær, og at hun ligger på magen og jeg oppå henne. Da kommer du dypere inn. Anonymous poster hash: 4420a...a5a At du kommer dypere inn ved å ligge oppå henne når hun ligger på magen er svada, egentlig noe som sier seg selv. Rumpen er i veien, og hønen lengre vekke. Men fordelen er at det blir mer friksjon, og at om kuken er lang nok så stimuleres også den delen av underlivet der de fleste jenter liker å bli massert. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Kan dere ikke være enig om at sexen skal være en kosestund. Trenger du å komme hver gang? Kan du ikke prøve å fjerne prestasjonspresset? Mine 2 tips: - Ikke masturber på en uke eller 2 før du har sex neste gang (bare for å utelukke kåthets-problemer). - Spill et rolig sex spill, der dere tar dere tid til hverandre, kler av hverandre og er sensuelle. Bli komfortable med hverandres kropper. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Jada. Sex er kos, og selv om jeg ikke har kommet så har vi jo likevel hatt det hyggelig. Men vil jo gjerne komme også, da.. Uansett; I dag kom jeg! For interesserte, så har jeg liten peil på hvorfor. Gikk i det lengste en hel måned uten å runke, i håp om at det ville hjelpe. Det hjalp ikke. Jeg er også overarbeidet pga studier og en krevende jobb, og trener (for) mye pga at jeg driver med idrett og har høye ambisjoner der. Det tok ikke lange tiden før jeg slo meg til ro med at "jeg kommer når jeg kommer", hyggelig har vi det jo uansett. Men jeg har jo hatt i bakhodet at det kanskje vil hjelpe når semesteret er over, og jeg slipper å være så sliten. Men uka har vært hard som bare juling, i går var jeg så sliten at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Tok meg en runk på fredag også. Men i dag kom jeg altså, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Det kan hende at det har noe med at begge var tidlig våkne i dag, og at vi pulte to timer i strekk, men det gjorde vi senest for et par dager siden også, så hva vet jeg. Vi hadde bytta litt på vanlig misjonær og henne øverst, men det var i misjonærstillingen jeg til slutt kom. Takk for mange flotte svar, folkens! Jeg skal jo tilstå at jeg begynte å stresse litt etterhvert. Ikke så veldig mye mtp forholdet (selv om jeg gjerne skulle vist at jeg satt "såpass" pris på henne", men mest mtp meg selv. Er jeg kanskje aseksuell? Skjedde det noe virkelig gæli da jeg ble omskjært? Osv, osv. Alle svarene deres fikk meg til å senke skuldra og ikke stresse; noe som helt sikkert har vært sunt både for forholdet, det at jeg til slutt kom og egen mental velvære (stress og bekymringer fører sjeldent noe godt med seg). Takk for hjelpa! Anonymous poster hash: 7cf9a...1d5 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Så bra at du kom bare å fortsette med å knulle og ikke tenke noe over det, så går nok dette over 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg