MrAw3some Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hei Startet akkurat opp en ny pc i går kveld. Noen ganger når jeg starter så kommer det et klikk fra vifta på PSU og den stopper helt. Jeg har prøvd å dytte litt på den, men den sitter liksom helt fast. ECO mode er av. Regner ikke med det skal være slik? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Skal vel ikke spinne før PCen din bruker antall X watt For meg virker det som det er helt normalt Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Han sier jo ECO mode er av, da skal vel viften spinne hele tiden. Sett ECO mode PÅ og blås varmluft på enheten vba en hårføner. Starter viften da? Uansett, hvis eco mode er av og viften ikke går så høres det litt ut som enheten har problemer. RMA? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 beklager, leste det selv nå, kun Eco modus! Kan høres ut som en RMA her ja desverre Lenke til kommentar
MrAw3some Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Det er så jævelig irriterende ettersom det er helt ny pc som jeg har lyst til å bruke fremover. Kontaktet netonnet og de ville ha den på service. For meg virker det helt idiotisk når det står at det er ingen serviceable parts på enheten. De kan jo heller sende meg en ny. Noen som har erfaringer med netonnet på dette området? Kan jeg kreve at dem bare sender meg en ny? Den virker hvis jeg rister den lett, så spinner viften som den skall men dette er jo ikke til å stole på. Virker som det er noe som blokker den i å spinne da det er et veldig mekanisk klikk. Akkurat for øyeblikket spinner den som den skal så jeg vet ikke hvordan jeg kan fremprovosere feilen igjen. Det har skjedd to ganger allerede på 6-10 oppstarter så jeg tørr ikke la den stå så lenge jeg ikke er der. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Er jo bare å henvise til at det ingen serviceable parts på enheten og si det at du trenger PCen, om dem ikke kunne vært så snill å sendt deg en ny og du sender inn når du mottar den nye Lenke til kommentar
svenal34 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 EVGA har Corsair level support. Snakker du med de, sender de deg en ny strømforsyning på forhånd og du sender din etter at du har fått fra dem. Du kan jo høre med den, men er også stor sjanse for at de ikke gidder å styre med det og bare sender deg en helt ny strømforsyning. Netonnet kundeservice er noe av det verste jeg har vært borti.. Handler bare på komplett uansett om jeg sparer par hundre lapper her og der Lenke til kommentar
MrAw3some Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 HeiJa, var i kontakt med EVGA de virket veldig hyggelige. Nå har jeg lagt ballen litt død siden problemet har ikke oppstått på over en uke og jeg klarer ikke tvinge den frem heller. Tviler på gud gjør underverker på powersupplies, men kan neste virke sånn nå hehe.Så jeg avventer saken litt å ser om det oppstår igjen. Pcen min foreløpig drar ikke 750 watt heller så hvis det skulle oppstå noe så koker den vel ikke helt før jeg legger merke til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå