jh_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har en god del .rar filer som jeg har brukt til programmer osv, ting jeg ikke har på cd.. Dette er filer jeg VET har funkert fint mange ganger før, men så plutselig så er det noen av filene i en som er ødelagte osv.. Dette er det i mange av rar filene mine.. hva kommer det av? Kan jeg få fiksa det? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det kan være pga dårlige cder e.l. som har gjort filene korrupt. En annen mulighet er at filene er blitt pakket med en winrar versjon nyere enn 3.0 og du har en gamlere. Den nye komprimeringen er nemlig ikke bakoverkompatibel. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Det er mange av filene som ikke har vært innom noen cd'er.. bare flyttet fra C:\ til D:\. Og jeg har brukt den nyeste versionen av winrar til å prøve å extracte de med.. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det var .rare greier Har du sfv filer med rar filene? Prøvd å sjekke de med quicksfv? http://www.geocities.com/SiliconValley/Mouse/4668/ Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Feilpostet, passer bedre under programvare. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg