Gå til innhold

Hva synes dere om vekten min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fluffygirl: Hva er det som gjør at du er spesifikt stolt av å være stor? Hadde du vært like stolt av deg selv dersom du ikke var "stor" ?

Jeg syns det er pent! Også ønsker jeg å ikke være slave av dagens kroppsideal! Jeg liker å spise hva jeg vil og gjøre hva jeg vil uten å skulle tenke på å passe vekta! Jeg er fascinert av BBW og BigCutie modellene og deres stolthet over kroppen sin, og hvor fine de er! Også liker kjæresten min at jeg er kraftig, og det er jo deilig!

Lenke til kommentar

 

Fluffygirl: Hva er det som gjør at du er spesifikt stolt av å være stor? Hadde du vært like stolt av deg selv dersom du ikke var "stor" ?

Jeg syns det er pent! Også ønsker jeg å ikke være slave av dagens kroppsideal! Jeg liker å spise hva jeg vil og gjøre hva jeg vil uten å skulle tenke på å passe vekta! Jeg er fascinert av BBW og BigCutie modellene og deres stolthet over kroppen sin, og hvor fine de er! Også liker kjæresten min at jeg er kraftig, og det er jo deilig!

Jeg tror du er inne på noe når du sier "jeg liker å spise hva jeg vil" det er veldig komfortabelt å gi f...n helt til det smeller og man er nødt til å kvitte seg med 70 - 80 kg. Det er IKKE enkelt.

Lenke til kommentar

Jeg tror du er inne på noe når du sier "jeg liker å spise hva jeg vil" det er veldig komfortabelt å gi f...n helt til det smeller og man er nødt til å kvitte seg med 70 - 80 kg. Det er IKKE enkelt.

Om hun gir seg så "tidlig" så, de virkelige utfordringene kommer når man knapt kommer seg fra senga til do og tilbake pga. vekt.

Vanskelig å gå ned når man ikke kan trene, om man legger til stor-røyking også har man virkelig ett problem når det går så langt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg tipper du veier rundt 75 kg! Du er overhodet ikke for tjukk til å gå med bikini, eller hva som helst annet du har lyst å gå med!

 

Jeg er selv 164cm høy, og jeg veier 112kg, og har det helt fint med det! Jeg trives med kroppen min, og kler meg akkurat som alle andre jenter på vår alder! Eneste problemet er at en del klær er så små i størrelsen...

 

Problemet er vel heller at du er for stor i størrelsen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...