NoraCeline-00 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Hvor mye tror dere jeg veier? Jeg er 1,58 høy...Syns dere jeg er for tjukk til å gå i bikini? ## topic redigert av ilpostino ## Endret 3. september 2015 av ilpostino Lenke til kommentar
Makri Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Nei, det syntes jeg ikke du er. 3 Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Nei, det syntes jeg ikke du er.Takk! :-) Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg tipper du veier rundt 75 kg! Du er overhodet ikke for tjukk til å gå med bikini, eller hva som helst annet du har lyst å gå med! Jeg er selv 164cm høy, og jeg veier 112kg, og har det helt fint med det! Jeg trives med kroppen min, og kler meg akkurat som alle andre jenter på vår alder! Eneste problemet er at en del klær er så små i størrelsen... ? 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Hvor mye tror dere jeg veier? Jeg er 1,58 høy... Syns dere jeg er for tjukk til å gå i bikini? Jeg tipper rundt 70kg, muligens nærmere 60-65. Nei. Endret 2. september 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg tipper du veier rundt 75 kg! Du er overhodet ikke for tjukk til å gå med bikini, eller hva som helst annet du har lyst å gå med! Jeg er selv 164cm høy, og jeg veier 112kg, og har det helt fint med det! Jeg trives med kroppen min, og kler meg akkurat som alle andre jenter på vår alder! Eneste problemet er at en del klær er så små i størrelsen... Helt enig i at man må gå med det man ønsker, også bikini. Men når man veier 112kilo og er 164 høy er problemet størrelsen din, og ikke klærne som er tilgjengelig. Du går under definisjonen sykelig overvektig. Det er fint at du er fornøyd med vekten din, men for å passe inn i alle typer klesplagg, og ikke utvikler skader som påvirker samfunnet, så anbefales det at du går ned en del. 7 Lenke til kommentar
13:18 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg tipper du veier rundt 75 kg! Du er overhodet ikke for tjukk til å gå med bikini, eller hva som helst annet du har lyst å gå med! Jeg er selv 164cm høy, og jeg veier 112kg, og har det helt fint med det! Jeg trives med kroppen min, og kler meg akkurat som alle andre jenter på vår alder! Eneste problemet er at en del klær er så små i størrelsen... Nå skal ikke jeg være dømmende, men bare et velmenende råd. Jeg har selv vert ca. 40 kg overvektig og synest det var veldig godt å bli kvitt de 40 kiloene . Jeg har en mor som har vert sterkt overvektig hele sitt liv, nå på sine eldre dager har hun slitt med utslitte hofter og kan knapt bevege på seg. Dette skyldes at hoftene er utslitt grunnet et liv med overvekt. Så om ikke de ekstra kiloene betyr så mye for deg nå, så kan det føre til mange problemer i fremtiden. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Hvor mye tror dere jeg veier? Jeg er 1,58 høy... Syns dere jeg er for tjukk til å gå i bikini? ## topic redigert av ilpostino ## Kos deg i bikini uansett du PS: du ser smashing ut! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg syns du har noen kilo for mye etter min smak Alle kan gå i bikini, uansett vekt. Trives du med vekta, så drit i hva andre mener 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Kle deg akkurat som du vil, uansett hvor mye du veier. Ingen kan kreve noe annet. Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Jeg tipper du veier rundt 75 kg! Du er overhodet ikke for tjukk til å gå med bikini, eller hva som helst annet du har lyst å gå med! Jeg er selv 164cm høy, og jeg veier 112kg, og har det helt fint med det! Jeg trives med kroppen min, og kler meg akkurat som alle andre jenter på vår alder! Eneste problemet er at en del klær er så små i størrelsen... Helt enig i at man må gå med det man ønsker, også bikini. Men når man veier 112kilo og er 164 høy er problemet størrelsen din, og ikke klærne som er tilgjengelig. Du går under definisjonen sykelig overvektig. Det er fint at du er fornøyd med vekten din, men for å passe inn i alle typer klesplagg, og ikke utvikler skader som påvirker samfunnet, så anbefales det at du går ned en del.Jeg er fornøyd med vekta mi, og stolt av kroppen min! For min del kunne jeg godt veid mer! Jeg trives med å være stor! Her ser dere meg i bikini! ? Endret 5. september 2015 av Fluffygirl 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 NoraCeline-00Jeg regner med du ønsker ærlige svar, og her kommer det: du hadde ikke hatt vondt av å ta av deg noen kilo, likevel har du ikke mer en ganske mange andre, du kan fint gå i bikini. MEN, ja, du burde nok ta av deg. FluffygirlGreit nok, jeg ser dog ikke hvorfor det å være overvektig er noe å være stolt over. Å ikke skjemmes, eller akseptere kroppen sin er noe annet, og det kan jeg heller skjønne. 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg tipper du veier 88 kg. 85 kg da bildet ble tatt. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Ingen som er fornøyd med å være overvektig. Det resulterer i dårligere livskvalitet og mye problemer på lang sikt. Men at man ikke skjemmes over seg selv er bra. Jeg er selv overvektig, dog gått kraftig ned de siste årene, men når man trener 6 dager i uken så skulle det bare mangle. Folk må få gå med hva de vil, men jeg nekter å akseptere at man er fornøyd med å ha en selvforskyld "sykdom". 6 Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Ingen som er fornøyd med å være overvektig. Det resulterer i dårligere livskvalitet og mye problemer på lang sikt. Men at man ikke skjemmes over seg selv er bra. Jeg er selv overvektig, dog gått kraftig ned de siste årene, men når man trener 6 dager i uken så skulle det bare mangle. Folk må få gå med hva de vil, men jeg nekter å akseptere at man er fornøyd med å ha en selvforskyld "sykdom". Deg om det! Jeg er fornøyd med kroppen min, og har ikke noe imot å bli større! Jeg syns det er fint med noen kilo ekstra, og er stolt av å være stor! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Noen ? Du er per definisjon sykelig overvektig. For din egen helse sin del bør du ikke legge på deg mer. At du ikke har problemer med å være tykk er nå en ting, men man bør ikke være blind. 5 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Det er vel et enkelt tankeeksperiment som kan sjekke det. Dersom du kunne bli normalvektig bare ved å knipse med fingeren, hadde du gjort det? 4 Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Det er vel et enkelt tankeeksperiment som kan sjekke det. Dersom du kunne bli normalvektig bare ved å knipse med fingeren, hadde du gjort det? Nope Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Det er vel et enkelt tankeeksperiment som kan sjekke det. Dersom du kunne bli normalvektig bare ved å knipse med fingeren, hadde du gjort det? Nope Hva om du ser bort i fra å "tape ansikt" i denne debatten? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå