Gå til innhold

Hva synes dere om vekten min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper du veier rundt 75 kg! Du er overhodet ikke for tjukk til å gå med bikini, eller hva som helst annet du har lyst å gå med!

 

Jeg er selv 164cm høy, og jeg veier 112kg, og har det helt fint med det! Jeg trives med kroppen min, og kler meg akkurat som alle andre jenter på vår alder! Eneste problemet er at en del klær er så små i størrelsen... ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tipper du veier rundt 75 kg! Du er overhodet ikke for tjukk til å gå med bikini, eller hva som helst annet du har lyst å gå med!

 

Jeg er selv 164cm høy, og jeg veier 112kg, og har det helt fint med det! Jeg trives med kroppen min, og kler meg akkurat som alle andre jenter på vår alder! Eneste problemet er at en del klær er så små i størrelsen...

Helt enig i at man må gå med det man ønsker, også bikini. Men når man veier 112kilo og er 164 høy er problemet størrelsen din, og ikke klærne som er tilgjengelig. Du går under definisjonen sykelig overvektig. Det er fint at du er fornøyd med vekten din, men for å passe inn i alle typer klesplagg, og ikke utvikler skader som påvirker samfunnet, så anbefales det at du går ned en del.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg tipper du veier rundt 75 kg! Du er overhodet ikke for tjukk til å gå med bikini, eller hva som helst annet du har lyst å gå med!

Jeg er selv 164cm høy, og jeg veier 112kg, og har det helt fint med det! Jeg trives med kroppen min, og kler meg akkurat som alle andre jenter på vår alder! Eneste problemet er at en del klær er så små i størrelsen...

Nå skal ikke jeg være dømmende, men bare et velmenende råd. Jeg har selv vert ca. 40 kg overvektig og synest det var veldig godt å bli kvitt de 40 kiloene :) . Jeg har en mor som har vert sterkt overvektig hele sitt liv, nå på sine eldre dager har hun slitt med utslitte hofter og kan knapt bevege på seg. Dette skyldes at hoftene er utslitt grunnet et liv med overvekt. Så om ikke de ekstra kiloene betyr så mye for deg nå, så kan det føre til mange problemer i fremtiden.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tipper du veier rundt 75 kg! Du er overhodet ikke for tjukk til å gå med bikini, eller hva som helst annet du har lyst å gå med!

 

Jeg er selv 164cm høy, og jeg veier 112kg, og har det helt fint med det! Jeg trives med kroppen min, og kler meg akkurat som alle andre jenter på vår alder! Eneste problemet er at en del klær er så små i størrelsen...

Helt enig i at man må gå med det man ønsker, også bikini. Men når man veier 112kilo og er 164 høy er problemet størrelsen din, og ikke klærne som er tilgjengelig. Du går under definisjonen sykelig overvektig. Det er fint at du er fornøyd med vekten din, men for å passe inn i alle typer klesplagg, og ikke utvikler skader som påvirker samfunnet, så anbefales det at du går ned en del.
Jeg er fornøyd med vekta mi, og stolt av kroppen min! For min del kunne jeg godt veid mer! Jeg trives med å være stor! Her ser dere meg i bikini! ?

post-274032-0-82961000-1441496595_thumb.jpg

post-274032-0-94297700-1441496878_thumb.jpg

Endret av Fluffygirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

NoraCeline-00
Jeg regner med du ønsker ærlige svar, og her kommer det: du hadde ikke hatt vondt av å ta av deg noen kilo, likevel har du ikke mer en ganske mange andre, du kan fint gå i bikini. MEN, ja, du burde nok ta av deg.
 

Fluffygirl
Greit nok, jeg ser dog ikke hvorfor det å være overvektig er noe å være stolt over. Å ikke skjemmes, eller akseptere kroppen sin er noe annet, og det kan jeg heller skjønne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen som er fornøyd med å være overvektig.

Det resulterer i dårligere livskvalitet og mye problemer på lang sikt.

 

Men at man ikke skjemmes over seg selv er bra.

 

Jeg er selv overvektig, dog gått kraftig ned de siste årene, men når man trener 6 dager i uken så skulle det bare mangle.

Folk må få gå med hva de vil, men jeg nekter å akseptere at man er fornøyd med å ha en selvforskyld "sykdom".

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ingen som er fornøyd med å være overvektig.

Det resulterer i dårligere livskvalitet og mye problemer på lang sikt.

 

Men at man ikke skjemmes over seg selv er bra.

 

Jeg er selv overvektig, dog gått kraftig ned de siste årene, men når man trener 6 dager i uken så skulle det bare mangle.

Folk må få gå med hva de vil, men jeg nekter å akseptere at man er fornøyd med å ha en selvforskyld "sykdom".

Deg om det! Jeg er fornøyd med kroppen min, og har ikke noe imot å bli større! Jeg syns det er fint med noen kilo ekstra, og er stolt av å være stor!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...