uggy Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Noen som har hørt noe om PC-porten til Mad Max og MGS 5? Fortsetter de på den samme dårlige trenden som har vært i det siste? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Tok en blindsjanse og kjøpte Mad Max i dag. Betalte 30 dollar så ikke noen dårlig pris men om det er like ille som feks. MGS blir jeg sur. Tester det ikveld. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Tok en blindsjanse og kjøpte Mad Max i dag. Betalte 30 dollar så ikke noen dårlig pris men om det er like ille som feks. MGS blir jeg sur. Tester det ikveld.MGS ille ? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Var sikkert MGS 4 siden jeg kjøpte det på Steam for noen måneder siden for en billig penge. Skikkelig makkverk av et spill sammenlignet med feks. Splinter Cell. Pinte meg gjennom en time eller så før det ble avinstallert. Dessverre hadde ikke Steam kommet med "pengene tilbake" greia ennå, men det hadde vært en klar kandidat for meg. Endret 1. september 2015 av Vice Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 What. MGS4 kom aldri til PC. Hvertfall aldri Steam. Og MGS5 i sine forskjellige utgaver (Ground Zeroes og Phantom Pain) er sett på som veldig gode PC-utgaver. Tipper det var MGS5: Ground Zeroes du spilte for en tid siden. Om du forventet noe som lignet på Splinter Cell fra et spill i MGS-serien, spesielt siden 1/2'ern, er det veldig lett å se hvorfor du ble skuffet. Men å kalle det makkverk fordi du ikke visste hva du kjøpte blir litt feil. 2 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Ja, ground zeroes var jeg veldig godt fornøyd med. Beste versjonen var på pc, etter min mening Håper Phantom Pain er det samme. Men kjøper det ikke før jeg har fått en bekreftelse på at det er en bra port-- Lenke til kommentar
ChainDoOoG Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 ifølge steam forumet så virker det som det er veldig godt optimalisert. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Da ble det til at jeg kjøpte MGS 5, holder på å laste ned fra steam nå. Så får vi se hvordan det er Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg har det ikke selv, men Mad Max ser ut til å kjøre kjempebra. I motsetning til MGS er det ingen FPS-grense, så mange ser ut til å dra det med godt over 100 FPS. Har ikke sett noen som klager over at det kjører dårlig, tvert om. Det lover godt for Just Cause 3 som kommer seinere i år. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Tipper det var MGS5: Ground Zeroes du spilte for en tid siden. Om du forventet noe som lignet på Splinter Cell fra et spill i MGS-serien, spesielt siden 1/2'ern, er det veldig lett å se hvorfor du ble skuffet. Men å kalle det makkverk fordi du ikke visste hva du kjøpte blir litt feil. Var Ground Zeroes ja...kalte det ikke makkverk fordi jeg ikke visste hva det var. Var først etter at jeg hadde prøvd å spille det jeg kalte det makkverk. Helt håpløst. Funket like greit å kjøre Rambo stil og fikk ingen incentiver for å snike seg rundt. AI'en var jo stokk dum som sjeldent sett. Vonde kontroller. Story som ikke virket attraktiv i det hele tatt. Ugh. Men uansett..var Mad Max det handlet opp. Fikk prøvd det såvidt og det virker helt ok optimalisert. Kjører "high" på GTX 980 og merker ingen lagg eller stuttering. Menyene er dårlig portet og av og til dukker musepekeren opp inne i selve spillet, men er ikke veldig irriterende. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Kjøpte MGS og det funker strålende på min maskin, gleder meg til å spille mer av det ikveld Lenke til kommentar
Halky Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Pff. MGSV hører hjemme på Playstation Synd det ikke kom som en eksklusivt tittel til ps4 først også så til de andre systemene i ettertid Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Sludder og pølsevev. Jeg har PC kobla til 40" med HDMI-kabel, kan sitte i sofaen og spille med x360-stikke uten problemer Håper noen mods kommer etterhvert. Nudemod til alle damene er jo standard vare. 1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg er strålende fornøyd med Mad Max - overhodet ingen problemer, funker strålende både med mus+tastatur eller gamepad, og det er sømløst å bytte mellom dem også. Ytelsesmessig er det en drøm. Og spillet - det er knall det også Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Eneste negative jeg har funnet så langt er at det er veldig mye cutscenes som "avbryter". Regner med at det forhåpentligvis blir litt mindre etterhvert som man kommer ordentlig igang. (Mad Max) Endret 3. september 2015 av Vice Lenke til kommentar
uggy Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Har bare fått startet første cut-scene og der jeg ligger i sengen å ser opp og ned. Men har merket litt små stuttering/hakking. Er det bare meg eller er det vanlig? Edit: MGS 5 ja :-) Endret 3. september 2015 av uggy Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 MGS 5 er veldig godt optimalisert med tanke på ytelse. Sånn sett er det en god port! Det er dog ikke en god port når det kommer til andre ting. Som f.eks at du ikke har musestyring i menyer, AA instillinger er gjemt bort under post processing (mest sannsynlig), og at det generelt er lagt opp for mye til at du skal bruke en håndholdt kontroller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 "Press the action button" *ser på tastaturet* What. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 "Press the action button" *ser på tastaturet* What. Exactly. Ble eid av det helikopteret et par ganger i prologen før jeg skjønte hva jeg måtte gjøre. Så var det jo egentlig bare å gå inntil veggen for og gå inn i "cover-mode". Lenke til kommentar
1969 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 MGS 5 er veldig godt optimalisert med tanke på ytelse. Sånn sett er det en god port! Det er dog ikke en god port når det kommer til andre ting. Som f.eks at du ikke har musestyring i menyer, AA instillinger er gjemt bort under post processing (mest sannsynlig), og at det generelt er lagt opp for mye til at du skal bruke en håndholdt kontroller. Av og til så lurer jeg på hvor vanskelig kan det være å lage eget meny system for pc når de porter et spill, er det utroli høye kostnader eller noen andre faktorer. Hvorfor driter produsenter i ting som dette, det påvirker spillopplevelsen hvis man knoter med tungstyrte menyer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå