rolfmm Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 På stranda III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Tittelen skulle vært "Shell on the beach" Smått ironisk at et oljeselskap med navn og logo som skal minne om naturen er blitt et symbol på forurensning. Likte best V3 da jeg synes det har den beste plasseringen av motivet i bildeflaten. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Enig med Mikael i av V3 er det beste bildet. Jeg trodde først det var kofferter som var drevet i land...noe som ikke ville vært helt usansynlig nå med så mye flyktninger og ulykker i Middelhavet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Huff, da! Forurensning tenkte jeg, men ser etterhvert at det "ikke" er det! Spesielt! Velger meg oversikten i V1! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Hei og takk for hyggelig feedback :-) V3 er faktisk den jeg liker minst så det er absolutt en individuell oppfatning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg