IngvaldNordland Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 SchlesistchesTor Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Lett gjenkjennelige disse bildene dine da de har en spesiell tone på fargene. Skulle jeg påpeke noe i dette så blir det litt kosmetisk pirk som å klone vekk fragmentet av ei grein oppe i venstrekanten nær hjørnet. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Flott bilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Det er fine farger i disse bildene dine, de gjør en ekstra dimensjon til det hele. Men jeg er glad jeg slipper å uttale navnet.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Flott motiv, flott utførelse! Liker stilen! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Mange Takk til: Roar,Tcl,Helene og Smart1 : ) Satte stor pris på det. mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg