IceBlitz Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ble akkurat ferdig med main story nå, og har fullført alle Wasteland Missions (side quests). Noe av det beste jeg har spilt noensinne, fantastisk bra og kynisk story der det ikke er plass til kjærlighet eller lojalitet, kun overlevelse. Båndet man knytter til Chumbucket er også helt spesielt syntes jeg, får liksom lyst til å passe på han, slik han passer på deg og bilen. Samarbeidet med Chum når det gjelder kjøring og skyting er også helt utmerket. Anbefaler virkelig enhver å spille gjennom dette, kanonbra Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Har spilt noen timer siden fredag og er svært fornøyd så langt. Stemningen er suveren og det er svært mye å gjøre dersom man tar seg tid til det. Jeg hadde på forhånd ikke lest, sett filmer eller satt meg inn i spillet på forhånd så jeg hadde ikke peiling på hva jeg gikk til. Anbefales. vel de gamle filmene er nok ikke mye å skryte over så har ikke gått glipp av noe der^^ men liker du stemninga så anbefaler jeg den nye filmen! ^^ den er bra!! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Min høyst subjektive mening er at Mad Max 2: The Road Warrior med Mel Gibson er overlegen alle de andre filmene, også den nyeste. Når det kommer til spillet så tror jeg det var litt dumt å spille The Witcher 3 først ettersom kvalitetsgapet mellom disse to er enormt. Men ganske moro dette alikevel da selv om jeg ikke har klart å bli hekta på noen måte. Lenke til kommentar
Elessarsi Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Veldig bra spill. Men etter oppdatering i går funker ikke kartet (TAB). Veldig frustrerende Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Min høyst subjektive mening er at Mad Max 2: The Road Warrior med Mel Gibson er overlegen alle de andre filmene, også den nyeste. Når det kommer til spillet så tror jeg det var litt dumt å spille The Witcher 3 først ettersom kvalitetsgapet mellom disse to er enormt. Men ganske moro dette alikevel da selv om jeg ikke har klart å bli hekta på noen måte. tror nok vi aldri blir enig der ! hehe.. men konseptet har jeg alltid likt ^^ men må si meg enig der witcher 3 ødela vel litt av gleden når det kom ut men fortsatt helt ælsk spill! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Et bra spill med god story, men synes kanskje missions ble litt for ensformig i lengden. Kjenner også at de har litt jobb igjen. Støtte på en del buggs som gjorde at jeg måtte starte missions på nytt for å fullføre dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå