Manmanc Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Kan noen fortelle meg hvorfor turtallet ligger på 3000 o/min. når jeg kjører 80 km/t på 5 gir. Er det noen som har hatt det problemet før? Motoren er vanlig når bilen står i tomgang, da ligger den under 1000. Skal også skifte dynamo reimen på bilen. Er det noen som vet åssen verktøy jeg burde bruke på strammehjulet? Er det en umbrako nøkkel? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Eneste jeg kan tenke på er slitt clutch. Lukter det brent? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hvis du da gir gass, øker turtallet uten at farten øker like mye? Hvis det er clutchen bør du få fiksa den før du drar med deg flere ting. Lenke til kommentar
Manmanc Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Bra. Har egentlig ikke tenkt så mye på clutchen. Jeg tipper det kan være en av årsaken! Takk for tipset folkens! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Kjør innom et verksted, la dem ta en sjekk av bilen, koster som regel ikke mer en 7-800kr, alt etter hvor du går så klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå