DataFMT Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Slow Gravity Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 En pussig ting er at bildene blir mørkere ferdiglagret enn det de er i Lightroom. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Pent! Synes du treffer veldig bra med lukkertiden her. Eksponeringen ser bra ut på min skjerm. Det er god kontrast og metning i bildet, men fortsatt detaljer i skyggepartiene. Så jeg reagerte ikke på at det var for mørkt. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Pent! Synes du treffer veldig bra med lukkertiden her. Eksponeringen ser bra ut på min skjerm. Det er god kontrast og metning i bildet, men fortsatt detaljer i skyggepartiene. Så jeg reagerte ikke på at det var for mørkt. Tusen Takk! Jeg får forske litt videre på hvorfor det ser annerledes ut i Lightroom på min PC Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Veldig så bra, synes nå jeg! Ikke mørkt i det hele tatt, iallefall ikke på min skjerm.. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Veldig så bra, synes nå jeg! Ikke mørkt i det hele tatt, iallefall ikke på min skjerm.. Det var nå bra . Mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg