ATWindsor Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg er på utkikk etter noen ørepropper som også stopper lyd, dvs som en normal "sov-i -ro"-ørepropp som også spiller lyd, helst ikke så dyr, lydkvaliteten kan være lav. AtW Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Alle i-øre hodetelefoner med silikonpluger demper støy utenfra. Man må finne den størrelsen som passer øre best. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Ønsker ideelt sett noe som demper bedre, og ikke stikker så langt ut av øret. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Husk at tuppene betyr noe http://www.complyfoam.com/products/comply-foam-plugs/ Lenke til kommentar
TGB Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Shure SE846 demper omgivelsene ekstremt bra, bonusen er selvsagt også at det skal godt gjøres å finne bedre lydkvalitet fra in-ear plugger Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Husk at tuppene betyr noe http://www.complyfoam.com/products/comply-foam-plugs/ Noe sånn virker bra, men jeg skulle gjerne hatt noen som stikker ut mindre, skal ha de i en hjelm. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Shure SE846 demper omgivelsene ekstremt bra, bonusen er selvsagt også at det skal godt gjøres å finne bedre lydkvalitet fra in-ear plugger Nærmere 10 000 for plugger der god lyd er lite viktig er nok endel utenfor det jeg finner fornuftig å bruke. AtW 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Husk at tuppene betyr noe http://www.complyfoam.com/products/comply-foam-plugs/ Noe sånn virker bra, men jeg skulle gjerne hatt noen som stikker ut mindre, skal ha de i en hjelm. AtW Linken var misvisende - de selger tupper til andre merker av plugger óg. Det jeg tenkte på for din del Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Disse lever i alle fall opp til kravet om dårlig lyd Isolerer neppe like godt som Etymotic, men de er både små, billige og passer vel akkurat i en hjelm. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Disse lever i alle fall opp til kravet om dårlig lyd Isolerer neppe like godt som Etymotic, men de er både små, billige og passer vel akkurat i en hjelm. De er enda større en sennheiserene i min forige post. De isolerer også dårligere. Jeg har begge Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Disse lever i alle fall opp til kravet om dårlig lyd Isolerer neppe like godt som Etymotic, men de er både små, billige og passer vel akkurat i en hjelm. De er enda større en sennheiserene i min forige post. De isolerer også dårligere. Jeg har begge Den delen som stikker ut av øret ser da mye større ut på sennheiserene på bildet? Men den er altså mindre? AtW Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) http://www.geekbuying.com/item/Original-XIAOMI-Piston-Earphone-Headphone-Headset-2nd-with-Remote---Mic-for-iPhone-iPod-Android-Device---Gold-330681.html Disse bruker jeg til nøyaktig det som du beskriver. Fungerer utmerket for meg med de minste øreproppene som følger med. Endret 31. august 2015 av oOF Lenke til kommentar
TGB Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Shure SE846 demper omgivelsene ekstremt bra, bonusen er selvsagt også at det skal godt gjøres å finne bedre lydkvalitet fra in-ear plugger Nærmere 10 000 for plugger der god lyd er lite viktig er nok endel utenfor det jeg finner fornuftig å bruke. AtW Du har rett, leste ikke alt.... om du kjøper løse silikonplugger (finnes generelle som passer til de fleste in-ear settene på blant annet hifiklubben) så har du nok kommet veldig langt. Endret 31. august 2015 av TGB Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) De er enda større en sennheiserene i min forige post. De isolerer også dårligere. Jeg har begge Hvis du har testet det er jo saken grei. Vinklingen på bildene er sånn at det var vanskelig å sammenligne direkte. Den delen som stikker ut av øret ser da mye større ut på sennheiserene på bildet? Men den er altså mindre? AtW De er billige nok og de lever opp til kravet om dårlig lyd. Det er som å ha en sub i øret Kravene du stiller er ganske vanskelige å finne i et enkelt sett. TGB har jo et godt råd ang. å prøve å tilpasse en løsning med plukk og miks. Ellers kan du jo alltids gå for en custom mold, men da blir det ikke billig. Designet som er på Etymotic med de "tre paraplyene" er tried and tested, så det er i alle fall noe jeg ville sjekket opp. Så lenge du har en rør-stubb på pluggene du kan montere på så kan det vel være liv laga. Det er i alle fall det designet på Koss-pluggen. Endret 3. september 2015 av vidor Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvis du har testet det er jo saken grei. Vinklingen på bildene er sånn at det var vanskelig å sammenligne direkte. Har ikke prøv noen av de med hjelm på. Men vet at Koss The plug er fysisk større CX300 II Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hvis trådstarter ikke vil gå for formstøpte IEM, er Etymotic beste IEM valg mht. lydisolasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå