germ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei! Sliten grusomt med en Acer Travelmate 201TXV og et DLink 650+ trådløst nettverkskort. De vil rett og slett ikke fungere sammen. Driver å skal fikse for en nabo, og alt virket fint, så fikk jeg den tilbake igjen igår. Da ville ikke maskinen starte, og jeg fikk heller ikke til kortet når jeg etterhvert kom inn i windows (xp). Dro til byen og byttet kortet i ett nytt, kom hjem, innstallerte alt igjen, virket fint og leverte tilbake. Men nå kommer han igjen med samma problem. Får ikke startet maskinen med kortet i i det hele tatt. Ikke i safemode engang. Når jeg setter i kortet når maskinen står på låser den seg helt... Kortet er som dere sikker allerede har skjønt PCMCIA. Begynner å bli ganske despo, noen som har noen tips? Litt fort helst.. Lenke til kommentar
FamP Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har hatt samme problem med dette kortet og Compaq EVO N1020v. Hentet nyeste driver fra nett. Manualen sier installer driver først, slå av PC og sett inn kortet. Start opp og gjør ferdig installeringen. Nå ser det ut til at ting virker på de EVO'ene jeg har gjort ferdig. Lenke til kommentar
germ Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 FANKEN!!!! Fungerer fortsatt ikke... Men tusen tusen takk for tipset! Setter pris på all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå