wailer Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hei Jeg har sendt en tur ryggsekk tilbake til importør pga den har gått opp i mange av sømmene, de er enig at det er produksjons feil men at den er før møkkete til at jeg får ny.Sekken ble brukt på en 2ukers fjell tur, skulle egentlig gått 3men pga sekken gikk i stykker måtte jeg gi meg etter 2.Sekken ble normalt brukt, og det var litt "grønnske" på den, pluss noe jord. Alt som man kan forvente av en sekk når den blir brukt i naturen i 2uker i strekk.Før jeg sendte sekken tilbake til Impotør ble den luftet godt i en uke, de mener også at den lukktet for dårlig, men det tok som 10dager og hente ut sekken fra posten etter den annkom posten her i Norge.Er grunnen demmes god nok til og nekte og levere ny? "Should any flaw be due to defective materials or craftsmanship during the reasonable lifetime and intended usage of your product, we will repair or replace the product without any charge. If we determine the product damage is resulting from normal wear and tear, abuse, misuse, accident or exceeding the reasonable expectations of the product's lifespan, this will not be covered by our guarantee but whenever possible we will offer to repair the product at a reasonable cost. Please remember to clean your pack before returning it!"er alt som står på siden demmes under garanti Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvor er det du har kjøpt varen? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Tipper her..... Iallefall identisk tekst. https://www.ospreyeurope.com/hu_en/guarantee Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 ...enda en grunn til å støtte norske butikker, med tanke på de sterke rettighetene man har som forbruker her i landet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Når han sier "importør" vil jeg anta det er snakk om en norsk en? Uansett, så lenge produksjonsfeil er innrømmet er dette reklamasjon uansett - med mindre de hevder feilen skyldes din bruk(som de mener utseende/lukt vitner om), er det en klar erstatningssak. De nevnte vilkår er ikke brutt, selv om de riktignok oppfordrer til å vaske sekken før retur. Dersom de skal kaste den og sende en ny spiller det uansett ingen rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå