Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

HASTER! Skal jeg kjøpe denne scooteren?

WPX

Anbefalte innlegg

Hei

Fått tilbud om å få en Derbi ATLANTIS 50 E2 2007 mod til 5500. http://www.finn.no/63727647

El start fungerer ikke, selger sier en mekaniker har sagt at dette har med en sikring å gjøre. Batteriet og en del andre ting (se finnlinken) er nylig byttet.

Har aldri hatt scooter før, så: er dettr et bra kjøp? Koster det mye å fikse el start? Selger sier kickstart har fungert helt fint for han lenge.

Takk for svar!

Endret av WPX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Du kan jo spørre deg hvorfor han ikke har byttet sikringen, hvis løsningen er så enkel. Men selvfølgelig, det kan jo være så lett. 

Lenke til kommentar

Du kan jo spørre deg hvorfor han ikke har byttet sikringen, hvis løsningen er så enkel. Men selvfølgelig, det kan jo være så lett.

Du har nok et poeng.. Nei, vet ikke hva jeg skal gjøre, er gjerne ikke det smarteste jeg kan gjøre mtp elstarten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er ikke noe problem å bruke kickstarten, iallefall midlertidig. Hvis sykkelen virker grei, kan du jo prøve å prute og bruke el-starten som begrunnelse.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å bruke kickstarten, iallefall midlertidig. Hvis sykkelen virker grei, kan du jo prøve å prute og bruke el-starten som begrunnelse.

Ja, tenkte det samme. Skal og se på den litt over kl 22, update kommer senere etter jeg har sett og prøvd den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...