henrik_s Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) hei! går det ann og ha ein Twinmos ram-brikke og ein "noname" i samme PC?(går ut ifra att det er noname siden den heter DDR-DIMM PC2100 256MB) eg har den NoName brikka i fra før og ska kjøba ein til, og da vil eg ha denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl det er den eineste PC 2100 256mb brikka på komplett. går det? trenge svar VELDGI fort!! Endret 11. november 2003 av henrik007 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) please!! vett ingen dette? det e veldig viktig att eg får svar! Endret 11. november 2003 av henrik007 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Skal gå den der ja.. Endret 11. november 2003 av jarmo Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) please!! vett ingen dette? det e veldig viktig att eg får svar! vet at det står noe slikt som "ikke bruk dette minnet sammen med andre merker/annen speed" på noen twinMOS-brikker. Det får jo bli opp til deg om du vil ignorere det eller ikke... Endret 11. november 2003 av suzze Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 please!! vett ingen dette? det e veldig viktig att eg får svar! vet at det står noe slikt som "ikke bruk dette minnet sammen med andre merker/annen speed" på noen twinMOS-brikker. Det får jo bli opp til deg om du vil ignorere det eller ikke... og det finner eg ut først når eg har kjypt den? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 please!! vett ingen dette? det e veldig viktig att eg får svar! vet at det står noe slikt som "ikke bruk dette minnet sammen med andre merker/annen speed" på noen twinMOS-brikker. Det får jo bli opp til deg om du vil ignorere det eller ikke... og det finner eg ut først når eg har kjypt den? ser sånn ut.. men du kan jo ringe å høre med komplett da.. det ville jeg gjort..! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det er ikke noe problem i det hele tatt å bruke en TwinMOS brikke sammen med en nn. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 please!! vett ingen dette? det e veldig viktig att eg får svar! vet at det står noe slikt som "ikke bruk dette minnet sammen med andre merker/annen speed" på noen twinMOS-brikker. Det får jo bli opp til deg om du vil ignorere det eller ikke... og det finner eg ut først når eg har kjypt den? ser sånn ut.. men du kan jo ringe å høre med komplett da.. det ville jeg gjort..! har sendt e-post. håper eg får svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå