Zeleptor Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hei. Må bare høre med noe. Skaal rense mit grafikkort for støv, men kommer ikke riktig til mens det sidder i maskinen. Derfor ville jeg ta det ut, så jeg kan komme til kjøleren og rense det, men jeg er kommet i tvivl om hvad der skjer hvis jeg tar kortet ut. Skal jeg instalere kortet på nyt hvis jeg setter det tilbake i samme port, eller vil maskinen starte opp uten at opdage at kortet har vært ute? Håper noen kan hjelpe med svar. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Så lenge maskinen er av er det bare å nappe det ut. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Maskinen vil starte opp uten å ha merket noe forskjell, men pass på å holde viften fast hvis du støvsuger eller blåser luft så du ikke ødelegger noe. Lenke til kommentar
Zeleptor Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Det er en Predator G3610 tror jeg den hedder fra 2013 kjøpte jeg den, Nvidia G-force GTX 550 Ti grafik kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå