Hubble Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har nettopp fått tak i en Shuttle SN41G2, ser og hører at det er en liten vifte på northbridgen, nye SN45G leveres med passiv kjøler, omtrent samme hk. Har derfor tenkt å bytte ut viften med en passiv kjøler fra Zalman, som jeg har liggende: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...MNB32J&toc=3870 Er det noen som har forsøkt å bytte northbridgen viften i SN41G2 med en passiv kjøler? Går det greit? Blir det for varmt? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Den du linket til skal holde i massevis. Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har selv god erfaring med den Zalman-kjøleren, byttet ut min egen NB-vifte med en slik. Så du kan nok trygt bytte ut originalkjøleren med denne. Ang. varme: Jeg lurte også hvordan det ville bli med varme, men etter å ha testet temperaturen på Zalman-kjøleribba fant jeg ut at det var nema problema, hos meg hadde kjøleribba en temp som var 2-3 grader høyere enn systemtemp (dvs temperaturen inne i kabinettet). Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 En annen god mulighet er denne: Swiftech MCX159 MicroPlex får den inn på lager ganske snart: Se denne forumposten! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 så noen som satte på en av de gule kjøleribbene fra Zalman og en fanduct med en 60mm Delta oppå... sjukt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå