Torbjørn Milje Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Fra en reise til København Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Fin bildeserie! V1 er kanskje det fineste men jeg likte godt firer'n også. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 En flott samling bilder. Veldig godt teknisk og komposisjonsmessig så vidt jeg kan bedømme. Kjempefint med følgeteksten.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Tusen takk Helene og Fredrik for de fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Flott billedserie fra København , detaljrike bilder med fin fargepalett . Har vært og tatt bilder på de samme stedene du var på , det er artig å se hvor forskjellig vi ser motivene gjennom søkeren . Og det at lyset på opptaksøyeblikket er vidt forskjellig og gjør bildene til noe nytt hver gang. Gaten i v1 var jeg også innom, men vet dessverre heller ikke navnet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Hei Alec. Tusen takk for din fine kommentar av denne serien. Det var jo litt artig å lese at du har vært på de samme stedene som meg og fotografert. Ståsted og lys er som du sier to viktige faktorer som gjør at samme motiv kan bli helt ulikt fra det ene øyeblikket til det neste øyeblikk, det er dette som er så fascinerende med å fotografere. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Flott serie fra København. fint dokumentert dette både av bygningene og menneskene/stemningene! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Helt grei serie der vi kan følge i dine fotspor i Kongens by som jo København kalles. Ikke mye å korrigere her om man ikke skulle nevne litt vidvinkelkorreksjon i V1. Men derom strides jo også de lærde. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Hei Tove og Roar. Tusen takk til dere begge for de fine kommentarene. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg