Joachim_F Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Forskere har bare ett råd: Drikk mindre.Lei av fyllesyke? Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Surmelk med tran hjelper XD Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) "visstnok vil alle som oppnår en promille på 0,2% eller høyere oppleve en eller annen grad av fyllesyke."- Promille på 0,2 prosent? Blir ikke det litt feil? Endret 31. august 2015 av IT_Predator 1 Lenke til kommentar
Pappakamelen Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Etter den søte kløe, kommer den sure svie. Slik er det bare, man kan hverken kjøpe eller jukse seg unna. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Det å drikke en halv liter med vann rett før jeg legger meg pleier å gjøre store utslag på om jeg har hodepine når jeg våkner eller ikke. For min del er hodepinen stort sett på grunn av dehydrering i alle fall. Lenke til kommentar
G Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Simlepiss hjelper? Jan Skrotnes er vel en selvfølge å rådspørre: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=jan%20skrotnes Lenke til kommentar
Weelie Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Typisk at ikke det er link til studien hverken her eller på BBC. Eller er jeg bare blind? På meg virker det som 99% av alle studier ikke finner ut en dritt. Når de uttaler at Ingen er uberørt av fyllesyke så er nå det et graderingsspørsmål vil jeg si. Jeg kan drikke med venner som drikker mer og blir fullere enn meg uten at de har vodt i hodet dagen derpå. I min bok er man ikke fyllesyk hvis man er "sliten", noe de fleste blir. Man kan bruke statistikk og måleresultater til mye rart, og hvis man bare baserer seg på funnene gjengitt her var denne studien ikke bare ubrukelig men resultatene direkte feil hvis jeg sammenligner med mine egne erfaringer som stordrikker i studietiden. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 "visstnok vil alle som oppnår en promille på 0,2% eller høyere oppleve en eller annen grad av fyllesyke." - Promille på 0,2 prosent? Blir ikke det litt feil? Det blir nok feil, men alt koden for å få den ekstra doten er vel hard å slå opp. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Alkohol er faktisk gift for kroppen. Eg har alltid tenkt på bakrusen som en konsekvens av at eg er idiot nok til å drikke gift Men eg mener også bestemt at det å drikke vann før eg legger meg etter å ha vore på fylla reduserer hodepinen. Lenke til kommentar
Presper Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 "visstnok vil alle som oppnår en promille på 0,2% eller høyere oppleve en eller annen grad av fyllesyke." - Promille på 0,2 prosent? Blir ikke det litt feil? Det blir nok feil, men alt koden for å få den ekstra doten er vel hard å slå opp. Neida, død kan vel sies å være "en grad av fyllesyke" det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg